Beoordeeld op 17 juni 2017

- groepsreis, waarbij niet iedereen over een vernieuwde kamer mocht beschikken
- de organisator ervan biedt nl gezien prima service en is in dit hotel gewoon Bedrogen; wij als klanten zijn er wel de dupe van...
- oude kamers vuil, schimmel in het douchehok, gedateerd, niet geisoleerd tegen hotelgeluiden, piepklein, onaangename geur en sfeer ...
- ontvangst: redelijk, weinig eerlijke communicatie
- bar: de enige vriendelijke bediening, met de enige oprechte glimlach
- ontbijt: pover, weinig service
- diner: pover, te weinig groenten, stukje vis waarmee je net een holle tand kan vullen, smakeloos, niet uitgebalanceerd qua betaalde prijs
- oudejaarsavond: beloofde menu van hier tot in tokio met muziek en dans hebben we niet gezien
- muziek en dans in andere zaal, 3gangenmenu over een verloop van 4uur, smaakloos, sfeerloos, geen service of communicatie, onvriendelijk personeel, gewoon Slecht!
- prijs-kwaliteit: over ganse lijn beneden alle peil!
- gééééén aanrader om oudjaar door te brengen :-((

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 29 september 2016

Ontvangst en inchecken goed geregeld. Auto in de eigen parkeergarage. Geweldig restaurant en vriendelijke, persoonlijke bediening(half-pension is een aanrader). Kamers met prima douche/toilet (apart). Eigen zwembad Persoonlijke aandacht en sfeer Terras bij zwembad (goede, vriendelijke bediening). Goed verzorgd ontbijt.

Datum van verblijf: juli 2016
OlgaBacigalupo, Proprietario van Hotel Monte Rosa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2016

Dear guest,
Thank you for your nice review.

We are very glad that you enjoy the hotel , the gargae, our restaurant and the attention of our staff.

We wish to have the pleasure to welcoming you again soon.

Best regards.

Olga Bacigalupo
(Fam. Bacigalupo - Direzione)

Beoordeeld op 14 november 2015

We hadden ons vooraf niet al teveel voorgesteld van het hotel, maar het was KLASSE. We zaten in een zeer nette "luxe" kamer met heerlijke douche en twee persoons bed (is een keer geen losse).

Het ontbijt is ook goed en zeker voldoende en het zwembad met bubbelbad is ook netjes in orde.. We hadden hier 4 heerlijke dagen als uitvalsbasis naar de omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 2 oktober 2014

schitterend hotel in het mooie Chiavari - badplaats met mooie promenade maar het mooiste is zeker de autovrije historische binnenstad met de vele arcades - het hotel ligt hier midden in doch is bereikbaar met de auto en heeft eigen parkeergarage - mooie ruime kamers - fantastisch overdekt loungeterras met bar en snackbar tot 15u aan het zwembad - heel vriendelijk personeel - superproper - wij waren in kamer en ontbijt en hebben hier maar 1x gegeten in het eigen restaurant - omdat je niet kon buiten eten gingen we liever elders - eten ok ondanks de hevige verlichting in het restaurant

Kamertip: alle kamers zagen er goed uit
Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 2 september 2013

Prima kamer en heerlijk zwembad. Het leukste is de plek. Midden in een niet te toeristisch dorp aan zee. Het ontbijt is een prima Italiaans met goeie koffie. Bij de receptie is er veel service voor bijvoorbeeld het huren van een scooter.

Kamertip: De luxe kamers zijn niet de moeite waard.
Datum van verblijf: juli 2013