“Lekkere pizza, eenvoudige bediening!”
Beoordeling van Rosso Vivo Pizzeria Verace

Rosso Vivo Pizzeria Verace
Geclassificeerd als nr. 3 van 48 Restaurants in Chianciano Terme
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pizza, helemaal niet duur! Je kan voor €10 per persoon hier lekker eten en drinken! Veel keuze in pizza en ook in vers vlees en verse vis! Heel eenvoudige werking. Je kiest een drankje in de frigo van de winkel en een pizza op de kaart, bestellen aan de kassa en nadien roepen ze je naam om de pizza af te halen! Lekker gegeten zeer goede pizza! Wel heel druk dus zeker reserveren! Vriendelijke mensen!

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige pizza's! De vele prijzen en bekers onderstrepen hoe goed ze zijn. Maar het concept is verwarrend. Een heerlijke Italiaanse chaos. We hebben al met al ruim een uur moeten wachten op een tafeltje en onze pizza's. Beter is om een tafeltje te reserveren. Daar aangekomen pak je je drinken uit de winkel en bestel je direct je pizza bij de kassa (zoek naar de rode menukaarten aan de rand van de kassa). Zo kun je rustig aan je tafeltje wachten op het heerlijke eten. Aanrader: pizza Stella. Zes gevouwen puntjes met wat ander lekkers!

22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangename verrassing was hier de eerste avond om wat biertjes in te slaan en toen zat de tent helemaal vol met locals. Volgende middag 2 pizza's gegeten de Margarita is echt een aanrader met een beetje pikante olijfolie. Ook de luxere pizza met buffel mozzarella en vlees. Niet de allerbeste pizza deze vakantie maar wel een van de betere. Het leuke is dat je voor weinig geld drinken uit de supermarkt kan halen en daarna wachten op de pizza 's avonds is het wel erg druk. Prijzen vanaf €5,50

14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen hier even snel een hapje eten. Wij hebben letterlijk elke dag positieve ervaringen met prima tot uitstekende restaurants in Italië (vakantie van drie weken lang). Maar dit was echt dieptriest.

Toen we aan kwamen was er nog meer dan genoeg plek. De meid achter de kassa zei dat we zelf ons drinken in de supermarkt konden pakken en dan onze bestelling (pizza) aan haar kunnen doorgeven. Op zich een leuk concept. Toen we bij de kassa waren om de drank af te rekenen en de bestelling door te geven stond er een hele lange rij. Toen we aan de beurt waren, bleek ineens dat er mensen waren voordrongen en / of eerst waren gaan zitten in het restaurant. De kassajuffrouw liet zelfs nog iemand die net binnenkwam eerder de bestelling opnemen en plaatsnemen dan wij. Toen ik daar wat over zei reageerde ze amper. Ondertussen moesten de meid achter de kassa en haar collega ook klanten uit de supermarkt helpen en telefonische bestellingen opnemen. Een grote rij van duidelijk geïrriteerde mensen was het gevolg.

Toen we plaats konden nemen liep ze even weg bij de kassa om terug te komen met de mededeling dat er nog een tafeltje in de supermarkt (dus niet in het restaurant deel, laat staan op het terras) voor ons was met uitzicht op de vitrine van de slager en winkelend publiek.

Voor ons was de maat vol. Wij hebben hier een half uur van ons leven verspild dat we helaas niet meer terug kunnen krijgen. Verschrikkelijk. Er zitten genoeg restaurants in deze plaats waar wij 10x betere ervaringen hebben.

14 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje vreemd.
In het supermarktje kies je de drank en fruit etcetera uit.
Bij de kassa bestel je de pizza en geef je je naam door. Dan zoek je een tafeltje uit. Als de pizza klaar is roepen ze je naam om. Zelden zo'n lekkere pizza gegeten. Het is er continu druk. Geweldig leuk concept.

Reizigers die Rosso Vivo Pizzeria Verace bekeken, bekeken ook

Chianciano Terme, Province of Siena

In Rosso Vivo Pizzeria Verace geweest? Deel je ervaringen!