“Heerlijk”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten. Het was druk en hadden niet gereserveerd, dus even wachten. Kregen een drankje van het huis. Ondanjs de drukte toch een gezellig tafeltje en het leek minder druk. We wild en allebei dezelfde vis en kregen een voorstel van de eigenaar om een hele te nemen met aardappels en tomaatjes erbij, was beter en voordeliger. Het was een goede aanrader. Nagerecht ook voortreffelijk.

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden hier een reservering gemaakt! Vriendelijke ontvangst met een glaasje Proseco. Duidelijke kaart met een engelse vertaling. Wij namen beiden een appetizer heerlijke crostini's en gebakken scamorza. Als hoofdgerecht Beef tagliata met pecorino en balsamico. Deze was heerlijk. We konden zelf aangeven hoeveel we wilden hebben vanaf 100 gram of meer.... hierbij wat gebakken aardappels en verse sla. Een karaf met huiswijn en een fles water. Als dessert een heerlijke tiramisu met een glaasje Limoncello. Het eten was heerlijk en het personeel vriendelijk. Wij hebben een heerlijke avond gehad

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Stukje klimmen maar daar krijg je dan ook wat voor!
Geweldig restaurant boven in het oude gedeelte van Castiglione.
We waren met een wat grotere groep dus paar dagen vtv gereserveerd.
Stonden zo veel lekkere gerechten op de kaart dat we uiteindelijk besloten om te kiezen voor het menu. (Mogelijk vanaf 6 pers.)
Dit overtrof alle verwachting.
De borden en schalen met het lekkerste eten bleven maar komen.
Inclusief prima huiswijn en bier voor een zeer schappelijke prijs.
Absoluut een aanrader!

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op een mooie plek.
Aanraders zijn de koude en warme vis voorgerechten. Kinderen worden zeer vriendelijk onthaald. Wel reserveren. We kregen tijdens ons tweede bezoek geen tafeltje helaas.

26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo dicht bij de touristische attractie vindt je doorgaans niet zo'n leuke locatie, zulke prima bediening en een ongelofelijk lekkere verse tonijnsteak!

Reizigers die La Fortezza bekeken, bekeken ook

Tirli, Castiglione Della Pescaia

Castiglione Della Pescaia, Province of Grosseto

In La Fortezza geweest? Deel je ervaringen!