Beoordeeld op 12 mei 2019

Normaal fijn hotel dat veel moeite doet voor de gasten, zeker s' avonds bij het diner. Klein zwembad, dicht bij zee: prima uitvalsbasis voor tochten over het eiland, Cefalu leuk stadje. Hotel is geen luxe hotel maar voorzien van alles wat nodig is en is netjes.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 16 augustus 2018

Als je aankomt heb je de indruk dat je in een splinternieuw Hotel aankomen. Niets in minder waar. Een mooie verpakking, maar de rest in nog verouderd. Het is een combinatie van Hotel, bakker/ ijs, restaurant, souvenierwinkel en feestzaal.
Het bestaat uit 2 blokken verbonden door een gang.
Het hotel is zeker niet geschikt voor mensen met een rolstoel of buggy. Heel veel trappen. Om naar het strand te gaan moet je bijna 3 etages naar beneden. Dit gedeelte was gratis, maar zeer klein. Dus als haringen op elkaar
De kamer die wij hadden was zeer ruim en netjes, en was een opgesmukte versie van de oude kamer. Het zwembad was niet heel groot en werd ook maar 1 x per week gepoetst. de rand van het zwembad was op vele plaatsen stuk
De stoelen waren veroudert en parasols vrij,klein.
Het restaurant was ondermaats. Het ontbijt was keuze uit wat stockbrood een beetje confituur , kaas en hesp, een paar ontbijtgranen en een ei. Geen vers fruit, geen toastmachine,
Het avondeten was nog triester. Keuze vis/vlees, 2 soorten pasta , aardappelen en 1 soort groeten. Was er van de avond voordien nog veel over dan lag dit er de dag erop opnieuw. Dessert was beperkt tot 1 ding, terwijl er een bakkerij aan was die mss wel 30 soorten had. Het eten was ook steeds lauw tot koud.
Het personeel was wel zeer vriendelijk en behulpzaam ondanks hun gebrek aan talenkennis.
De uitstappen en zijn veel te duur voor hetgeen je krijgt.Je kan beter een wagen huren en zelf op uitstap gaan
Gelukkig was er op een 5 km het centrum van Cefalu. Dit was een mooi stadje met winkeltjes, bars en restaurantjes.
De animatie deed hun best, maar was in het italiaans, wat jammer was voor de vele buitenlandse kinderen. Mini disco begon pas om 21u30 wat ik veel te laat vind.
In de voormiddag was er enkel op het strand animatie. Aan het zwembad enkel een vervelend bandje met 5 nummers dat steeds herhaalde.
Wifi was aanwezig maar zeer slecht
Terwijl we er logeerde hebben we ons wel moeten mengen tussen gasten van 3 trouwfeesten. Een beetje bizar.
Ondanks dit alles hebben we een zeer fijne vakantie gehad en gaan we zeker nog een keer terug naar Sicilie

Kamertip: achterkant heeft zicht op zee, maar ook het lawaai van de animatie
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 17 november 2017 via mobiele applicatie

Omdat we het onbijt aan de dure kant vonden in ons hotel (15,00 € pp) zijn we elke ochtend hier gaan ontbijten.
Goede koffie en een ruime keuze uit broodjes en zoet. We betaalden voor 4 broodjes en 2 capuchino € 8,50..☕☕

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 14 november 2016

Het personeel was ronduit onverschillig en verre van vriendelijk; in het restaurant was er chaos, mensen staan al aan te schuiven voor het buffet van buiten het restaurant dus als je gewoon eerst aan tafel gaat zitten, moet je daarna bijna wringen om in die rij te kunnen staan. Personeel aan de receptie kan precies enkel spreken met ja of neen, een uitleg geven zou te vermoeiend zijn. Onder het bed in de kamer plakte het stof aan de vloer van lang niet te poetsen. Met het hotel op zich is niks mis, het ligt louter aan het personeel en het management. Cefalù is een heel leuk stadje maar met zulk hotel kom je niet in een vakantiesfeer.

Kamertip: een kamer met zicht op zee
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 29 juli 2016 via mobiele applicatie

Een oud en wat inrichting betreft afgeleefd hotel .Het poets personeel was vriendelijk maar de kamers en de gangen zijn niet echt zuiver te noemen . Versleten badkamer met erg kleine douche , waar soms zelfs wat "fauna" onderuit gekropen kwam.
TV op de kamer met erg slecht ontvangst , evenals een slecht werkende WIFI.Het hotel heeft , in tegenstelling tot wat er beweerd wordt , geen eigen strand. Je moet ongeveer 1km. wandelen om het strand te bereiken waar je strandstoelen kan huren.Bij een gesprek aan de receptie , werden we zeer onvriendelijk en erg onprofessioneel benaderd door een verantwoordelijke aldaar. De animatie an het zwembad is erg amateuristisch en stelt in principe niets voor. Een hotel om nooit meer te bezoeken.

Datum van verblijf: juli 2016