Beoordeeld op 17 november 2017 via mobiele applicatie

Omdat we het onbijt aan de dure kant vonden in ons hotel (15,00 € pp) zijn we elke ochtend hier gaan ontbijten.
Goede koffie en een ruime keuze uit broodjes en zoet. We betaalden voor 4 broodjes en 2 capuchino € 8,50..☕☕

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 14 november 2016

Het personeel was ronduit onverschillig en verre van vriendelijk; in het restaurant was er chaos, mensen staan al aan te schuiven voor het buffet van buiten het restaurant dus als je gewoon eerst aan tafel gaat zitten, moet je daarna bijna wringen om in die rij te kunnen staan. Personeel aan de receptie kan precies enkel spreken met ja of neen, een uitleg geven zou te vermoeiend zijn. Onder het bed in de kamer plakte het stof aan de vloer van lang niet te poetsen. Met het hotel op zich is niks mis, het ligt louter aan het personeel en het management. Cefalù is een heel leuk stadje maar met zulk hotel kom je niet in een vakantiesfeer.

Kamertip: een kamer met zicht op zee
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 29 juli 2016 via mobiele applicatie

Een oud en wat inrichting betreft afgeleefd hotel .Het poets personeel was vriendelijk maar de kamers en de gangen zijn niet echt zuiver te noemen . Versleten badkamer met erg kleine douche , waar soms zelfs wat "fauna" onderuit gekropen kwam.
TV op de kamer met erg slecht ontvangst , evenals een slecht werkende WIFI.Het hotel heeft , in tegenstelling tot wat er beweerd wordt , geen eigen strand. Je moet ongeveer 1km. wandelen om het strand te bereiken waar je strandstoelen kan huren.Bij een gesprek aan de receptie , werden we zeer onvriendelijk en erg onprofessioneel benaderd door een verantwoordelijke aldaar. De animatie an het zwembad is erg amateuristisch en stelt in principe niets voor. Een hotel om nooit meer te bezoeken.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 31 oktober 2015

Hier 1 nacht verbleven op onze rondreis op Sicilie. Een zeer gedateerd hotel, donkere lobby en depressieve gangen.
Kamer was klein en eenvoudig ingericht.
Wel met een balcon ( gescheurde muurtjes, veilig?) met mooi uitzicht over de zee en stad.
Zwembad is oke en ontbijtbuffet is in naastgelegen hotel.
Lekker buiten onder zonneschermen, wel erg druk!
Kwaliteit is redelijk!
Cefalu is een erg leuk stadje, waar je vanaf het hotel heen kunt lopen via de boulevard.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 26 oktober 2015 via mobiele applicatie

We verbleven hier maar één nacht en daarom was het ok. Als we hier langer hadden verbleven had ik het vreselijk gevonden. We kwamen toe in het donker en hebben het hotel gevonden op basis van het bordje van de bar ernaast. Op de parking ernaast is ruim plek. Het inchecken verliep vlot: vriendelijk personeel. Om tot aan onze kamer te komen was het een beetje een doolhof, maar ook dat werd goed uitgelegd. We zijn onmiddellijk wat gaan eten. Voor €25 pp had ik meer verwacht van het buffet, maar op zich was het zeker lekker. De kamers zijn verouderd, maar wel schoon. Jammer dat we onder onze kamer een treinspoor lag: hierdoor werden we regelmatig gestoord. Het ontbijt de volgende ochtend was zeker goed. Neem echter geen fruitsap, want dit lijkt een soort siroop met water.

Datum van verblijf: oktober 2015