“Beter even verder kijken”
Beoordeling van La Siciliana

La Siciliana
Geclassificeerd als nr. 116 van 158 Restaurants in Cefalu
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Ok, het kan niet alle dagen feest zijn maar dit restaurant viel echt tegen. De locatie en uitstraling deden anders vermoeden. Als een Italiaanse kok een willekeurige pizza en een pasta carbonara weet te verprutsen dan houdt het op...

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Leuke binnenplaats! Prijs is prima. €45 voor 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 3 drankjes!
Top restaurant!

29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang getwijfeld om hier te gaan eten door de negatieve reviews die hier terug te vinden zijn. Gelukkig zijn we toch binnen gegaan. In mijn ogen is de negatieve commentaar onterecht. Echt heerlijk gegeten. Typisch lokale gerechten. Spaghetti met zwaardvis, spaghetti met sardienen... heerlijk! De inrichting binnen is niet echt uitnodigend. Maar de grote binnentuin is super om te zitten. Ook heel vriendelijke bediening. En de rekening viel ook goed mee. Misschien is de ervaring bij ons beter meegevallen omdat we buiten het hoogseizoen zaten...? Ik kan dit restaurant alleen maar aanbevelen.

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant heeft een rustige binnenplaats wat het tot een leuke locatie maakt, de bediening is vriendelijk. Het eten was ik minder enthousiast over.atige pizza, bruschetta te zout, tiramisu werd praktisch voor onze neus ontdooid in de magnetron. Dat zijn eigenlijk allemaal punten waar je niet mee scoort als restaurant. Met een aantal kleine verbeteringen zou dit al een stuk beter kunnen. Te beginnen met aandacht voor het eten. Conclusie: restaurant is prima als je snel en goedkoop uit eten wilt, maar als je lekker lang wilt tafelen en geniete , dan absoluut ergens anders heen.

10 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig dit restaurant binnengekomen op onze laatste avond van twaalfdaagse vakantie. Jammer dat ik er niet eerder ben geweest want zou zeker zijn terug gegaan! En ben daarom helemaal niet eens met de cotering van dit restaurant.ik ben zelf chef-kok met 20 jaar ervaring met een enorme passie voor ETEN en ben welbewust van de objectiviteit van smaak, en dat een recensie een momentopname is van een individu met z'n eigen smaak en kennis. maar dit restaurant staat niet op z'n plaats in deze lijst!!!!! Het eten was zeer smaakvol,vers en met perfecte gaartijd klaargemaakt. De bediening was oprecht vriendelijk en de binnentuin zeer gezellig. Voor mij een van de beste ervaringen in Cefalu. Een aanrader is de couscous van vis

Reizigers die La Siciliana bekeken, bekeken ook

Cefalu, Province of Palermo

In La Siciliana geweest? Deel je ervaringen!