“Práchtige plek met goede voorzieningen”

Beoordeling van Residence Seaview #11

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 4 bijdrager
32 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
“Práchtige plek met goede voorzieningen”
Beoordeeld op 23 oktober 2015 voor een verblijf in oktober 2015

Met onze 2 kinderen (9 en 6). Wel een stukje de berg op rijden vanuit Cefalù, maar dat vonden wij geen probleem. Krijg je een fantástische plek en gewéldig mooi uitzicht voor terug.
Zwembad is prima en voor de kinderen is er een trampoline, tafelvoetbal en tafeltennis; we vermaakten ons prima. Ook rondom het complex super verzorgt met zitjes, ligstoelen, bbq's en hangmatten. Echt mooi en sfeervol aangekleed!
Appartement is daarentegen eenvoudig en wat gedateerd, maar op zich prima: 2 slaapkamers, 2 badkamers; de 'leefruimte' (keuken en living) is erg klein. Dat maakt met mooi weer niet uit, maar wel als je (bijv. regen) binnen wilt zijn. Verder vonden wij het niet super schoon, de bedden roken erg muf (vooral de kussens).
Door lekkage moesten wij verhuizen naar app. 7. Dat werd erg goed, snel en servicegericht opgelost.
App. 7 heeft een hele grote, prettige living, maar ipv 4 bedden hadden we er nu 2 en een slaapbank. Die slaapbank vonden wij ronduit on-comfortabel.
Helaas ook hier die muffe geur van de bedden (kussens).
Al met al dus geen 5 sterren, want niet 'perfect', maar absoluut wel 4 en zeker aan te bevelen, vooral als je het afzet tegen de prijs (voordelig).
Sergio en crew: Grazie!!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren