Beoordeeld op 8 augustus 2019

De kamer was prima, lekker koel. Het eten van het hotel gebeurd in de tuin. Is erg lekker en seizoensgebonden. Echt een aanrader. Het hotel heeft een leuk strandje, iets verder weg, in een rustige baai. Er is een shuttle service

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 1 mei 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel, super vriendelijk personeel en goede service. Een aanrader.

Tijdens ons verblijf op Sicilie hebben we hier vier nachten geslapen. De kamer is netjes (nieuwe badkamer), een fijn zwembad en een uitgebreid ontbijt.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 10 september 2018 via mobiele applicatie

Goed en degelijk hotel en super vriendelijk personeel. Mooie kamer gekregen nadat we de eerste kamer niet goed vonden. Hiervoor moesten we wel wat bijbetalen maar dat was het zeker waard. Mooi uitzicht op zee. Prima ontbijt, alles erop en eraan en ook eieren met spek, wel zo lekker naast alle zoetigheid. Prachtige badkamer alleen stonk het putje erg. Hadden we even moeten melden. 1 nachtje verbleven. Menu sprak ons niet aan en erg prijzig. Daarbij kozen wij om lekker te eten in Cefalu zelf. Strand is wel klein stukje lopen maar erg mooi en leuk dat het kan.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel met uitstekende verzorging en persoonlijke reisadviezen.hotel prive strand in prachtige baai op loopafstand.mooi zwembad en schone kamers met heerlijke airconditioning.zeer uitgebreid ontbijt.echte aanrader!!!!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 23 mei 2018

Recent, mei 2018, waren wij zeven nachten in dit hotel. Meteen bij de inschrijving waren wij verrast door onze kamer; we kregen nummer 301 en dit bleek een van de twee kamers op de derde verdieping te zijn. Het was een soort pent-house met een prachtig uitzicht. Een hele lichte kamer met veel ramen, een ruime badkamer, goede bedden en een prachtig uitzicht op zee. We meenden dat we de mooiste kamer van het hotel hadden gekregen. Het personeel was vriendelijk, het ontbijt goed en een heerlijk zwembad. We hebben er genoten! Met name onze kamer vonden we een aanrader voor dit hotel.

Kamertip: Hoewel onze kamer (nummer 301, maar ook 302) erg mooi was, hebben we ook andere kamers gezien. Die waren donker en minder groot.
Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde alleen