Beoordeeld op 18 juli 2019 via mobiele applicatie

Dit was ons 1ste hotel op doorreis in Sicilië. Kleinschalig, gezellig hotel. Zou er wel geen volledige week willen zijn, maar dat is persoonlijk. Privé "strand" is privébeton, maar dat stoort niet. Het uitzicht is zoo mooi daar, gewoon geweldig. We aten ook heel lekker op het terras van het restaurant. Ook daar, heel mooi uitzicht. Kamer op de 1ste verdieping, heel ruim. Ontbijt uitgebreid en verzorgd, niets op aan te merken. Zeker aan te bevelen als je op doorreis bent

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019

Dit hotel is de perfecte uitvalbasis om het eiland te verkennen. Het heeft een PRACHTIG strandje, fantastisch uitzicht, proper en verwarmd zwembad en het restaurant is ook top ! Zeker een aanrader. We hadden een kamer op de hoogste etage met een prachtig verbluffend uitzicht ! Het enigste minpuntje is de verouderde douche maar dat is eigenlijk maar bijzaak .

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 26 september 2018 via mobiele applicatie

Supermooi uitzicht maar daar is alles mee gezegd. Service is niet heel goed, ze zijn meer met elkaar bezig dan met de gasten. De douche en ook de bedden in de kamer zijn erg slecht, ook oogt de badkamer zeer oud en vervallen (in onze kamer in ieder geval) Wederom wel weer schitterend uitzicht vanaf het balkon van de kamer. Bij inchecken hebben we ruim 2 uur moeten wachten voordat we de kamer in mochten. Ondanks eerdere beloften dat de kamer op een bepaald tijdstip klaar zou zijn voor ons, was dit niet het geval. Wij waren overigens niet de enigen die zo lang moesten wachten om de kamer in te mogen. Eten in restaurant was lekker, maar wel weinig en prijzig. Verder viel het ontbijt tegen en leek het erop dat het buffet ondanks dat ontbijten tot 10:00 mogelijk was vanaf 9:30 niet meer werd bijgevuld. Ook hebben wij bij het uitchecken een nare ervaring gehad waarbij wij zeer klantonvriendelijk zijn behandeld. Wij gaan hier in ieder geval niet meer heen en zullen dit ook niemand aanbevelen.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 17 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een mooi terras en een redelijke kamer en daar is ook alles mee gezegd. Voor alle andere extra s zoals tennis en bedden bij het "strand" moet betaald worden. Het eten s avonds was oke, maar prijzig. Het ontbijt was niet lekker, er was vers eten en er was heel weinig keus. Voor een hotel van 4 sterren had ik zeker meer verwacht. Jammer

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooie ligging, zit er veel belovend uit met alle facaliteiten. Eenmaal daar moet je wel voor alles betalen, tennis, ligbed op hun privé strand, en het eten is er vrij duur vind ik. Het ontbijt is alleen maar zoet en bijna niks is vers. Mooi terras zoals je op de foto's ziet, maar het eten is er niet lekker. Je moet wel met de auto naar cefalu, want het lopen is net te ver voor even snel een hapje eten. Rijden is ongv 10 minuten maar ook wel weer betalen natuurlijk voor parkeren.. kamers zijn zeer gedateerd, bedden zijn hard kleine douche met raar gordijn etc.. prijs kwaliteit klopt voor geen meter. Teleurstelling..

Datum van verblijf: augustus 2018