Beoordeeld op 25 oktober 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft alles om te genieten. Wij hadden een prachtige suite met schitterend uitzicht! Met name een enorme dank aan Marilene d'Urso voor alle tips en adviezen om ons verblijf nog mooier te maken. Wij komen hier zeker terug

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 8 september 2017

we vonden het heerlijk bij Le Calette, verzorgd, sfeervol, schoon, groot zwembad, groot complex, aardige mensen/personeel,
Leuke ambiance, mooie ligging, Kortom echt een aanrader. OOk het ontbijt was geweldig

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

5 dagen hier gelogeerd. Geboekt mede op grond van de goede beoordeling op TripAdvisor
Al met al waren wij blij dat we na 5 dagen naar onze volgende bestemming konden vertrekken.
De kamers: junior suite was prachtig maar de standaard kamers waren echt onder de maat: klein en douche en airco die niet goed werkten.
Personeel: zo overdreven netjes en aardig dat je je er ongemakkelijk bij voelt. Eigenlijk waren alleen de poetsvrouw en de jongens van de bar bij het strand spontaan aardig.
Eten prima wel redelijk duur.
Weinig parkeerruimte.

Hotel ligt wel mooi aan zee. Vanaf steiger makkelijk in zee om te zwemmen. Mooi zwembad en voldoende ligbedden.

Voor ons geen 2e keer!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 19 juli 2017 via mobiele applicatie

Ontvangst en inchecken was prima geregeld. Beetje over de top voor mijn doen, maar het past bij het hotel. We verbleven in de 'garden' met een paar kamers op een rij. Rustig gelegen (af en toe komt er een trein langs). Het ontbijt is geweldig en fijn georganiseerd. Ondanks dat het hotel veel gasten kwijt kan, voelt het kleinschalig.

Verbeterpunten:
- de koffie. Een keer zwarte koffie besteld (mijn gebruikelijke recept). Laatste keer. Cappuccino is redelijk goed te drinken.
- de snacks die je tussen de middag kunt bestellen missen volledig de prijs/kwaliteit verhouding. Toast is minimaal/ salades zijn kwalitatief slecht. Hier moet wel echt een stap gemaakt worden, doet namelijk echt af aan de kwaliteit van het hotel
- bediening bij de vlonder (aan zee) kwam soms onhandig over en jet duurde vrij lang voor de bestelling er was.
- de douchegel/shampoo in de badkamer zat in een soort systeem aan de muur en was duidelijk gebruikt. Op zich geen probleem, maar ook hier zou ik het frisser vinden volledig nieuwe/schone fles shampoo aan te treffen.
- geen groene initiatieven. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een hotel dat ook probeert het milieu te sparen. Die optie heb je nu als gast niet. De handdoeken etc worden altijd dagelijks vervangen.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 24 juni 2017

het ultieme hotel voor een romantische vakantie, uitzonderlijke ligging, luxueus ,prima verzorgd en onderhouden. Goede keuken, persoonlijke en vriendelijke bediening. Alles is bespreekbaar en wordt onmiddellijk uitgevoerd. Top vakantie gehad.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde alleen