Beoordeeld op 7 april 2016 via mobiele applicatie

Ruime en schone kamer met uitzicht over zowel het strand als de berg. Op loopafstand van de stad, het strand en het centrum. Zeer vriendelijk personeel.parkeerplek onder het hotel. Uitgebreid ontbijt. Enigste minpuntje,koffie zou beter kunnen.zeker een aanrader!!

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 17 februari 2016

Het hotel biedt alle mogelijkheden. Is netjes, schoon, ruim, keukenfaciliteiten en geschikt voor 4 personen, met een bedbank in de kamer/keuken.Grote parkeergarage onder het hotel, gratis. Personeel was uiterst vriendelijk. Het ligt 500 meter van het oude stadsgedeelte aan de boulevard met een drukke hoofdstraat erlangs. Het ontbijt was matig, amerikaans van opzet. Voor een gesettled stel zoals wij vonden we het niet echt een aanrader en opteren we toch voor een wat klassieker hotel in deze Italiaanse omgeving.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 8 januari 2016 via mobiele applicatie

Met 1 woord geweldig! Misschien ligt het eraan dat wij er nu zijn en niet in de drukke zomermaanden. Prachtige, ruime en zeer schone suite voor maar 90 euro per nacht. Uitzicht op zee met balkon. Lekker ruime keuken met werkplek. Handig voor 2 reizende en werkende zzp ers. Super vriendelijk personeel. Je loopt zo het prachtige centrum in en achter het hotel zit een supermarkt die de lekkerste spullen heeft voor even tussendoor. Ik zou hier wel 2 weken willen zitten rond deze tijd van het jaar. En er is geen Kermis. Ik hoor alleen maar de zee.... heerlijk genieten hier!

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 30 oktober 2015

Het hotel is ok. Het personeel is ok. Het zwembad is niet bijzonder. Het ligt in Cefalu wat een super leuke plaats is, maar er zijn zoveel leuke plekken waar je terecht kan, dat je beter nog even verder kan kijken.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 13 augustus 2012 via mobiele applicatie

De pluspunten van Astro Suite zijn: zeer ruime schone suites, mogelijkheid om zelf iets klaar te maken/koken, ligging dicht bij strand en stadje. Goed ontbijt en zeer vriendelijk management. Auto gratis in parkeergarage onder de suites.
Het zwembadje is echt heel erg klein met weinig schaduw en ligstoelen. De foto's op de site flatteren enorm. Op het strand krijg je voor 4 personen twee ligbedden, twee klapstoelen en maar een parasol. Ook weinig schaduw met z'n vieren. Wij waren in juli en dan is het strand over, overvol! Het zwembadje ligt pal aan de drukke weg waardoor je nogal wat herrie hebt en uitlaatgassen ruikt. Wij hebben 230 euro per nacht betaald. Mij werd verteld dat ik nog een goede deal had want de prijs per nacht was nu 280 euro. Dat vind ik echt te veel geld voor wat je krijgt. Zeker gezien het feit dat er geen twee slaapkamers zijn maar een slaapbank in de keuken/woonruimte.

Datum van verblijf: juli 2012