“Prima eten op leuke locatie”
Beoordeling van L'Antica Corte

L'Antica Corte
Geclassificeerd als nr. 59 van 155 Restaurants in Cefalu
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Dit is een prima restaurant met redelijke kwaliteit. Voor ons sprong hij boven het gemiddelde uit omdat ze beschikken over een leuke locatie waar veel te zien is (als je buiten eet natuurlijk). Aan de druk bewandelde oude dorpsstraat.

28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan Chefalu lunchten we bij restaurant L'Antica Corte midden in het centrum. Het kleine restaurant heeft oneindig ruimte; op straat worden er zoveel tafels bijgeplaatst als er nodig zijn. Vriendelijke en snelle bediening. Er is een ruime kaart voor de lunch. We hadden een heerlijke pasta met een goed glas wijn. Alles tegen heel redelijke prijzen.

maurizio p, Proprietario van L'Antica Corte, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 september 2017

grazzie

29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ziet er op het eerste gezicht gezellig uit... Maar als je entreqoute besteld en wiener snitzel krijgt.... Daarbij hadden we het voorgerecht nog niet op en het hoofd kwam al! De mensen naast ons bestelde zwaardvis, het was binnen 5 minuten op hun tafel... HOE dan?! Toen de ober onze bestelling opman was hij drukker met de nieuwe gasten een tafel aan te bieden dan onze bestelling op te nemen... Jammer, wij zijn geen azijn pissers die om kleine dingen zeuren... Maar alles bij elkaar. Jammer!!

2 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je eet bij dit restaurant buiten op een pleintje tussen de huizen en een cathedraaltje. Met uitzicht op zee.
Wij namen de gegrilde inktvis en de linguini marinara. Heerlijk vers en goed klaargemaakt! Daarna 2 espresso en 2 canoli. We bestelden een glas witte wijn en een fles water. De rekening: 46€.

3 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Terras is iedere avond goed vol, dus op tijd erbij zijn. Echter tafeltjes kunnen zo bij geplaatst worden als het moet. Voor een niet visliefhebber ook eens uitgebreide keus in vlees. Geen bijzonder spannende gerechten, maar wel van een prima kwaliteit. Zorg wel dat wanneer je er wat groente bij wilt hebben die apart besteld, maar dat is bijna overal zo.

Reizigers die L'Antica Corte bekeken, bekeken ook

Cefalu, Province of Palermo

In L'Antica Corte geweest? Deel je ervaringen!