“Italiaans met klasse”
Beoordeling van Ristorante Le Chat Noir

Geclassificeerd als nr. 19 van 161 Restaurants in Cefalu
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Het was even zoeken naar een bovengemiddeld restaurant in Cefalú maar na een tip van een BN'er kwamen we bij Le Chat Noir terecht. Hier hebben we kunnen genieten van gevarieerde gerechten van niveau. In dit geval onder meer gevulde beefrolletjes en kipfilet in sinaasappelsaus. Daarnaast prima bediening in een prachtig oud pand met de keuze om binnen of buiten te zitten.

Ristorantelecha... N, Proprietario van Ristorante Le Chat Noir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2018

Thank you So much for your Preference ,we are happy to have give you a Great Experience

Family Natoli

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ziet er prachtig uit. Binnen heeft het allemaal leuke hoekjes met veel planten. Buiten een lekker terras vanwaar je mooi het straatje in kan kijken. De bediening is heel vriendelijk. We hebben met 3 geluncht: voorgerecht, hoofdgerecht, wijn en koffie voor €85. Zelfgemaakte pasta, vis. Het brood was oud.

Family Natoli

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is erg vriendelijk en het restaurant ziet er van binnen ook gezellig uit. Wij hadden als voorgerecht bruschette, die duidelijk al even klaar lagen want ze waren al zompig. Jammer van iets wat zo simpel maar zo lekker kan zijn. De vis die we daarna hadden was een beetje droog. Het toetje (panna cotta van passievrucht) was wel erg lekker! Ook kwamen halverwege een gitarist en zangeres een paar liedjes spelen waarna ze met de pet rondgingen om geld op te halen. Ik vind dat altijd een beetje jammer als je rustig zit te eten en er staat iemand om geld te vragen naast je tafeltje...voor ons zeker geen 2e x dus!

Ristorantelecha... N, Proprietario van Ristorante Le Chat Noir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 april 2018

Bedankt voor je review.

De bruschetta is niet eerder voorbereid

Bedankt

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, fijne bediening en gezellige setting. Prima ook voor een smaakvolle lunch. Veel vis op de kaart maar ook genoeg andere keus.

Ristorantelecha... N, Proprietario van Ristorante Le Chat Noir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2017

Thank you so much for your visit.
We are so happy you have enjoy meals!
We are pleased to given you a good experience of Sicilian food

The Family Natoli

14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk gezellig restaurant. Bediening was klantvriendelijk en eten prima. Porties zijn niet erg groo, maar dat is normaal in Italie.
Prijzen zijn wel wat hoger.

Thank you so much for your visit.
We are so happy you have enjoy meals!
We are pleased to given you a good experience of Sicilian food

The Family Natoli

Reizigers die Ristorante Le Chat Noir bekeken, bekeken ook

Cefalu, Province of Palermo

In Ristorante Le Chat Noir geweest? Deel je ervaringen!