Beoordeeld op 19 juli 2020

Begeleiding watersporten ongelooflijk goed.
Maaltijden zijn echt wel super.
Enorm mooie en verzorgde club. Heel mooie ligging.
Kamermeisjes lieten toch wel steken vallen: om 18h30 was kamer -ondanks melding op een vroeger tijdstip- niet gedaan.
Algehele indruk blijft echter reuzegoed.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Club Med
Beoordeeld op 20 november 2019

beste manier om de batterij weer op te laden.
heerlijke combinatie an sport en ontspanning en "zen"; er is voor elk wat wils.
Prachtige ligging en mooi aangelegd. Je bent even weg van de wereld en voldoende opties om vakantie naar eigen believen in te vullen

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Club Med
Beoordeeld op 24 oktober 2019 via mobiele applicatie

Een dure Club voor wat ze brengt ! Prijs kwaliteit zijn er andere clubs die er kop en nek bovenuit steken .

Alles wordt mooi gebracht en op een heel enthousiaste, jonge en bruisende manier .

Voor oudere en minder mobiele mensen is het zeer moeilijk zich voort te bewegen aan de kust rand .

Het eten wordt mooi geserveerd ... maar de kwaliteit is echt ondermaats .

Beleefde groet,
Victor

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 7 oktober 2019

Werkelijk een plaats voor totale ontspanning met een toets van gastronomie. Het is gewoon wegdromen in een aangename luxe en een afgewerkte verzorging! Dit is een club die ik echt kan aanraden :-) Ik ga terug daar kan je van op aan ....

Kamertip: Villa met panoramic view
Datum van verblijf: oktober 2019
ClubMed, Responsable relations publiques van Club Med Cefalù - Sicily, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2019

Wij danken u voor uw positive mening over het dorp.
Wij verheugen ons om jullie snel weer te zien.
Met vriendelijke groeten

Yuna

Beoordeeld op 7 oktober 2019

Een TOP locatie ! Ongelooflijk mooie panorama's op zee en de baai van Cefalu !
Club infrastructuur die beantwoordt aan de verwachtingen.
Buffet restaurant La Rocca biedt een uitgebreide keuze aan kant en klare gerechten maar ook à la minute bereide specialiteiten.
Oesters en schaaldieren, oosterse en andere culinaire heerlijkheden staan ook wel een keer op het menu.
Eén keer per week kan je dineren in Il Palazzo, een heerlijk keuzemenu met bediening aan tafel, in de lounge of buiten op terras met enig mooi uitzicht op Cefalu.
Zeer mooie en grote kamers met terras en zeezicht (La Viletta). Badkamer voorzien van alle luxe.
Wie als GM de service van de GO's en de GE's wil ontvluchten kan terecht in de ZEN Pool, dat is pure relax !
Een grote infinity natuurvijver zeer mooi gelegen op een groen plateau, waar de rust tastbaar is.
Om deze natuurvijver optimaal te houden zou het toch best zijn dat de lifeguards en GE's, toekijken dat de poolregels ook strikt gevolgd worden. Vooraf douchen is een must, maar dat bleek toch niet altijd gerespecteerd te worden !

Na enkele minder comfortabele ervaringen, met vroegtijdig afruimen van tafels, in resto La Rocca hebben we een memo naar de CRO gestuurd. Dezelfde dag was er reeds antwoord, met excuses en ….een fles Spumanti op de kamer. Dat is perfect CR management en op enkele uitzonderingen na is dit dan ook een perfect vakantie resort !

Kamertip: Kamer in La Viletta met uitzicht op de baai is het supplement volledig waard
Datum van verblijf: september 2019

Wij danken u voor uw positive mening over het dorp.
Wij verheugen ons om jullie snel weer te zien.
Met vriendelijke groeten

Yuna