TripAdvisor
Cefalu
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Leuk straatje om in te zitten”
Beoordeling van Tinchitè Taverna & Putia

Tinchitè Taverna & Putia
Geclassificeerd als nr. 23 van 180 Restaurants in Cefalu
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit restaurant worden siciliaanse gerechten geserveerd. Vooraf hadden we een soort kaaskroketjes, dat typisch van hier is. Als pasta hadden we 1 met tonijn en eentje die weer typisch van het eiland is, het was met langzaam gegaard (rund?) vlees , aubergine en tomatensaus, vooral deze laatste pasta was erg lekker. Als bijgerecht hadden we een tomatensalade en aubergine met kaas. De prijzen zijn prima. In totaal waren we 50 euro kwijt met 1 bier en een fles water erbij voor 2 personen

Datum van bezoek: september 2019

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een slechte ervaring in een "vreetschuur" op de boulevard hier terecht gekomen. Een verademing. We hadden het geluk op het terras te zitten waardoor je zicht hebt op iedereen die door het kleine straatje heen slentert. Eten is prima met ook lokale gerechten. De pasta Taianu is een aanrader. Let ook op de origineel vormgegeven kaart, in de vorm van een krant.

Datum van bezoek: juli 2019
2 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij dit restaurant terecht gekomen omdat een ander restaurant vol zat.

Restaurant is leuk ingericht en zit op een goede locatie.

Bediening is druk en chaotisch. Er wordt veel heen en weer gelopen, vlak langs je tafel. Wel 4 verschillende mensen aan tafel gehad.

Wij kregen een opgejaagd gevoel. We zaten nog niet of er werd al naar de drankjes gevraagd. Vervolgens kwamen ze snel vragen wat we wilden eten, terwijl we het menu amper hadden opengeslagen.

Het eten kwam snel en ook snel achter elkaar. Smaak was oke, niet geweldig. Voorgerecht leek diepvriesproduct.

Je kunt beter eten voor het geld.

Datum van bezoek: september 2019
3 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de kaart van dit restaurant staan lokale gerechten, zowel vlees als vis. Wij namen de kaas/vleesplank voor en tonijnpasta en varkensvlees met gegrilde groenten als hpofdgerecht. Dit was voor twee volwassenen en een peuter heerlijk en ruim voldoende.
Het terras is in een steeg, wat een gezellige ambiance creëert. Het eten werd snel geserveerd en de bediening was vriendelijk en sprak goed engels. Wij hadden niet het gevoel opgejaagd te worden.

Datum van bezoek: juli 2019
5 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie zijn we in dit restaurant beland. Gezellig buiten in het steegje ertegenover.
Mosselen, fossiel en tonijn gegeten.
Allemaal lekker typisch met veel smaak.
De bediening is goed en verzorgd,
Maar de obers zijn wel druk en lopen heb een weer.
Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde.
58€ voor twee.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Tinchitè Taverna & Putia bekeken, bekeken ook

Cefalu, Province of Palermo

In Tinchitè Taverna & Putia geweest? Deel je ervaringen!