“Mooi schoon strand en ondiep zeewater ”
Beoordeling van Bagni Stella Marina

Bagni Stella Marina
Geclassificeerd als nr. 5 van 33 dingen om te doen in Cattolica
Attractiegegevens
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven in Hotel San Marco en recht tegenover dit hotel aan de overkant van de straat ligt het strand van Stella Marina. Een zwembad, honderden parasols en strandbedden welke je kan huren, echter wel tegen een behoorlijke prijs. Je kan ook als je in het hotel verblijft een arrangement nemen waarbij dit inbegrepen is.
De zee heeft golfbrekers, waardoor de golven voor het strand niet erg groot zijn. Daarbij is het op de meeste plaatsen erg ondiep en komt het water bij volwassenen tot kniehoogte.
Tevens is er om de honderd meter een strandwacht.

6 september 2016 beoordeeld

Als gast van San Marco kan je hier je stoelen en parasols reserveren en deelnemen aan activiteiten voor jong en oud. Kleedhokjes en douches aanwezig en het ligt meteen recht tegenover het hotel, alleen de straat oversteken.

11 november 2015 beoordeeld

Super mooi netjes en schoon onderhouden strandclub. Goed ontvangst en duidelijke regels. Heel netjes dat je asbakken op een prikker mee kan nemen naar je ligbedden en parasol zodat er geen peuken op/in het zand liggen. Nette toiletten die steeds schoon gemaakt worden. Douches waar hetzelfde voor geldt. Elke dag werden wij vriendelijk begroet en aan het einde van onze vakantie werden wij door de dames bedankt en werd ons een goede reis terug gewenst. Heel opmerkelijk en bijzonder te noemen in positieve zin.

Bagni_Stella_Marina, Socio e gestore van Bagni Stella Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 maart 2016

Thank you very much from the whole team of Stella Marina Cattolica!!!!

22 september 2015 beoordeeld

Keurig opgeruimd strand met prettige medewerkers die je naar je plek begeleiden. Vooral het schone en opgeruimde strand was een genot.

Thank you very much from the whole team of Stella Marina Cattolica!!!

12 september 2015 beoordeeld

Zeer verzorgd en zeer vriendelijke mensen. Ligbedden zijn zeer verzorgd, het strand wordt constant gereinigd

Thank you very much from Stella Marina Cattolica team!

Reizigers die Bagni Stella Marina bekeken, bekeken ook

Cattolica, Province of Rimini

In Bagni Stella Marina geweest? Deel je ervaringen!