“Aqua avontuur”

Vanaf
Cattolica Aquarium Entrance Ticket
Geclassificeerd als nr. 19 van 31 dingen om te doen in Cattolica
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks andere mindere beoordelingen vond zowel ik als onze tienerkinderen het prachtig. Makkelijk parkeren, vriendelijke medewerkers en een grote diversiteit aan zeedieren die ook nog eens mooi gepresenteerd worden in hun nagebootste leefomgevingen. Het Aquarium is onderverdeeld in vier paviljoenen die elk hun eigen soort(en) huisvesten. Amfibieën, vissen en de leukste de otters uiteraard. Aan de kassa krijg je een plattegrond uitgereikt en als dat wandelplan gevolgd wordt hoeft u niets te missen. Heel relaxed.

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot aquarium, leuke afwisseling voor dagje strand, wel kostbaar. Het is mooi en ruim opgezet. En ligt zeer centraal

6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk op een wat bewolkte dag. Genoeg te zien. Mooi aquarium met prachtige vissen en spannende haaien.

12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Waardeloze oude bende en duur. Alleen hun reclame-uitingen langs de hele kust zijn goed. En dan in Nederland zeuren als we 30 euro voor een park moeten betalen.

Bekijk meer beoordelingen
10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Warm, benauwd en vroeger was het misschien leuk. Nu is het allemaal erg oud en het is binnen enorm benauwd.
Overal staan lange rijen waardoor de ervaring slecht is.
Zelfs op een dag met slecht weer geen aanrader.

Reizigers die Acquario di Cattolica bekeken, bekeken ook

Riccione, Province of Rimini
Rimini, Province of Rimini

Rimini, Province of Rimini

In Acquario di Cattolica geweest? Deel je ervaringen!