“Heerlijk eten!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben al twee keer heerlijk gegeten bij Julio. Er staan ook genoeg voor de kids op het menu.

Goede pizza. Goede steak.

Alleen de serveerster zou wat makkelijker mogen kijken :)

Datum van bezoek: augustus 2016

21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke American steak van 500 gram gegeten De beste van Italië ga zo door.!!!! En voor de prijs van 16 euro !!!!! Wij als Nederlanders kunnen daar nog een hoop van leren. Fantastische bediening na het afrekenen kregen we nog een fles wijn van het huis mee.

Datum van bezoek: juli 2016
10 juni 2016 beoordeeld

Hier lekkere pizza's gegeten en lasagne aan een uitstekende prijs. Ook wijnen zijn aantrekkelijk geprijsd (bvb Rosso di Montefalco aan 9 euro per fles)

Datum van bezoek: mei 2016
19 oktober 2015 beoordeeld

Elk jaar gaan we twee maal naar deze streek in Italie. En meermaals bezoeken we dan La Taverna di Julio. We voelen ons er steeds welkom en genieten telkens van de overheerlijke vleesgerechten of pizza's. De wijntjes aan ongelooflijk lage prijzen maken het geheel af. Maar vooral de vriendelijke bediening en de gezellige sfeer zijn er spreekwoordelijk.
Dank en tot juni 2016.
Mieke en Chris

Datum van bezoek: september 2015
1 september 2015 beoordeeld

La Taverna di Julio is aan te bevelen voor iedereen die Castiglone del Lago bezoekt. Zelf heb ik 7 jaar in Castiglione gewoont en kwamen wekelijks op het oude adres. Het nieuwe adres is ongelooflijk mooi en nog steeds eet je er geweldig. Terug in Nederland mis ik zo een restaurant en de geweldige mensen: JULIO, FRANCO en JULIO zijn vrouw. Hans da Olanda.

Datum van bezoek: oktober 2014

Reizigers die La Taverna di Julio bekeken, bekeken ook

Castiglione del Lago, Province of Perugia

In La Taverna di Julio geweest? Deel je ervaringen!