Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf hier, ook al was het maar één nacht. We voelden ons als een koning en koningin. Of een loterijwinnaar.

Hele ruime luxe suite. Genoten van de spa, inclusief jacuzzi, Turks stoombad en sauna. Heerlijk relaxen bij het zwembad in de tuin beneden.
Ontbijt niets op aan te merken.
Gratis parkeren, centraal gelegen in een mooi rustig dorpje, behulpzaam vriendelijk personeel.

Ook nog een uitstekend restaurant naast de deur, maar dat is een andere recensie.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 2 juli 2016

De ontvangst was erg gastvrij en in het Engels.Mooie ruime kamer met goede bedden, en complete badkamer. Ligging midden in het plaatsje aan de gezellige hoofdstraat, veel restaurants en winkeltjes in buurt.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 25 oktober 2015 via mobiele applicatie

In september een paar dagen in Castellina in Chianti geweest. Heerlijk hotel, fijne bedden. Mooie en schone kamers. Fijn personeel. Prachtige omgeving! Ontbijt is goed. Mooi hotel. Beetje kasteelachtig. Midden in het centrum. Aan de achterkant uitzicht op de vallei. Binnen is een kleine spa en buiten een leuk klein zwembad. Dus kortom, een aanrader.

Beoordeeld op 22 september 2015

Locatie is top. Midden in centrum. Mooie kamer nr 208 aan de voorzijde. Valleikamers zijn mooier en rustiger. Schone kamer en badkamer. Achterzijde hotel kijkt op vallei uit. Mooi zwembad voor verkoeling. Goed ontbijt met diverse ham, kaas, eieren, yoghurt etc. Verse cappuccino. Mooi terras aan achterzijde wat op vallei uit kijkt. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie kleine spa.

Kamertip: Kamers aan achterzijde kijken op vallei uit. Top.
Beoordeeld op 5 september 2015 via mobiele applicatie

Hotel is midden in centrum gelegen. Prima plek. Je kunt op allerlei plaatsen goed buiten zitten. Bij zwembad en ook op eigen terras. Onze kamer helemaal bovenin was iets minder omdat we niet naar buiten konden kijken. Ontbijt goed.