Hotel Colle Etrusco Salivolpi
Hotel Belvedere Di San Leonino(Castellina In Chianti)
  • Gratis parkeren
Podere Palazzolo(Castellina In Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 126 per nacht.

Casafrassi Hotel(Castellina In Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Villa Casalecchi(Castellina In Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Il Colombaio(Castellina In Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Palazzo Squarcialupi(Castellina In Chianti)
  • Gratis parkeren
Mariani Bed & Breakfast(Castellina In Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Relais Villa Casalta(Castellina In Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Villa Cristina(Castellina In Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Tenuta di Ricavo(Ricavo)(Heel veel waar voor je geld!)
17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, aan de rand van castellina de Chianti. Op loopafstand al resraurantjes aanwezig. Naar het dorpje een kwartiertje lopen.(hellende weg) we werden uiterst vriendelijk ontvangen. En uitgebreid uitleg gekregen over het hotel en de omgeving. Inclusief a4tje met restaurantjes( met korting) en routes. De kamers waren schoon en mooi. Mijn badkamer was wel klein. Maar schoon is belangrijker. Kluisje ijskastje aanwezig. De tuin was prachtig en goed onderhouden, zo ook het zwembad. Ontbijt was ook zeer goed. Idyllisch stekje. Erg rustig complex. Een echte aanrader

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
8 september 2016 beoordeeld

Tijdens ons verblijf in Toscane verbleven we hier 6 nachten, en dat is een uitstekend verblijf geworden. Goede ligging, mooi domein met prachtig onderhouden tuin en verfrissend zwembad, propere kamer, goed ontbijt..
Je zou kunnen zeggen dat de kamers (of de onze dan toch) aan de kleine kant zijn, maar tijdens een zomers verblijf ben je toch enkel op je kamer om te slapen of occasioneel een siësta, dus voldoende groot voor ons. Het is moeilijk om minpunten te vinden, maar bv weinig plaatsen in de zon aan het zwembad zelf: in de tuin naast het zwembad dan echter keuze genoeg voor een plekje in de zon (maar ook schaduw).
Echt goed meegevallen als uitvalsbasis en als plek om even uit te rusten indien nodig.
tot een volgende! :-) Tim en Evelien

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
1 juli 2015 beoordeeld

Wegens een omboeking kwamen we in dit hotel terecht.
Het is een heel rustig gelegen eenvoudig hotel.
Het heeft een prachtige tuin, mooi zwembad en wat het allerbelangrijkste is zeer, zeer vriendelijk personeel.
Enige nadeel, het hotel heeft geen eigen restaurant.Er zijn diverse restaurants in het dorpje.
Voor wie een rustige ontspannen vakantie zoekt zeker een aanrader.

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
CHIANTIHOTELS, Direttore van Hotel Colle Etrusco Salivolpi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2015

Dear tine164, we really wish to thank you for the nice words of appreciation about your stay with us! We are so glad to read that the quiet location and the beautiful countryside surrounding us were satisfying your expectations, as well as the care and kindness of our staff, always ready and available to give you good advices or just for a nice chat! We are glad to offer ou guests the buffet breakfast and for dinner, they have so many choices in the center of the village that most persons reach walking; otherwise, only 70 meters away the hotel (2 minutes by foot), there is the first Restaurant/Pizzeria offering the local traditional cuisine.
We hope to Welcome you again in the future for a relaxing and charming holiday in the heart of Chianti region. See you!
Marco Orlandi (Manager)

12 mei 2014 beoordeeld

Heerlijk hotel rustig gelegen aan de rand van Castellina in chianti, een mooie centrale plek om de chianti-streek te bezoeken. Het ontvangst is erg warm, en in prima Engels. De kamer schoon en met een ruime badkamer. Uitgebreid ontbijt. Mijn man en ik waren hier 3 nachten en hebben helaas veel regen gezien maar willen zeker nog eens terug met mooi weer. Aanrader is het restaurant naast het hotel voor heerlijke pasta en pizza's.

Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
17 juli 2012 beoordeeld

De belangrijkste troef van dit hotel is zijn centrale ligging, ideaal voor bezoek aan Siena, Firenze en omstreken. Het stadje zelf is op wandelafstand en bijzonder gezellig. Op onze Superior kamer viel niets aan te merken, het enige minpuntje was misschien dat ze gelegen was in het eerste gebouw, net boven de garage en oprit dus hoor je elke auto toekomen en wegrijden als je geen vaste slaper bent, isolatie muren kon ook iets beter. De tuin is gezellig, veel schaduw onder de bomen. Het zwembad ligt achteraan de tuin en is afgesloten met een hekje (veilig), water nogal koud en minder rustig omdat het grenst aan een drukke weg, bovendien 's avonds constant geblaf van enkele honden die niet van ophouden weten. Ontbijt is in een klein gezellig apart gebouw, uitgebreid buffet en vriendelijk en correct onthaal. Over het algemeen nogal onpersoonlijk en afstandelijk, bvb geen tips als we melden dat we de volgende ochtend naar Firenze willen, geen 'hoe gaat het' en 'kan ik iets voor je doen'. En alle extra's worden aangerekend (wifi, handdoek aan zwembad), niet duur maar waarom dan? Soms moeilijk om te parkeren op het terrein als je de laatste bent moet je je de auto er helemaal achteraan nog kunnen tussenwringen.

Kamertip: Vraag een kamer in het hoofdgebouw waar de receptie is.
  • Verbleef: juli 2012, reisde met een partner
CHIANTIHOTELS, Proprietario van Hotel Colle Etrusco Salivolpi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2012

Geachte Nicole V,
Wij willen U bedanken voor Uw reactie. Hoewel wij ons in het dorp van Castellina bevinden, lukt het ons hotel, een originele boerderij uit het jaar 1400, dat echte Toscaanse "plattelandsgevoel" te geven.
Het verheugd ons, dat U geeft genoten van ons ontbijtbuffet, die wordt geserveerd in het bijgebouw, ooit de originele hooischuur van de boerderij, en van onze schaduwrijke tuin, waar de eewenoude eik omringt is door bloembedden en rozen.

Onze WiFi service is gratis voor alle klanten die rechtstreeks via onze website boeken, waar U ook de hotel plattegronden zult vinden met de kamernummers en foto's van alle kamers om uw favoriete kamer kiezen. Op de site vinden onze gasten ook alle verschillende activiteiten die wij aanbieden en die gedurende de winter periode worden geselecteerd op originaliteit en kwaliteit door onze manager. De receptie, op aanvraag van geinteresseerde gasten, geeft graag uitgebreide informatie en assisteert bij eventuele reserveringen. Wij bedanken U voor Uw bezoek in ons hotel en hopen U nogmaals welkom te heten in Salivolpi te midden van het magische land van Chianti.
De Directeur (Marco Orlandi)