Hotel Belvedere Di San Leonino
Hotel Il Colombaio(Castellina In Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Casafrassi Hotel(Castellina In Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Colle Etrusco Salivolpi(Castellina In Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Villa Cristina(Castellina In Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Tenuta di Ricavo(Ricavo)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Villa Casalecchi(Castellina In Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Mariani Bed & Breakfast(Castellina In Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
B&B La Roverella(Castellina In Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Relais Villa Casalta(Castellina In Chianti)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
14 juli 2016 beoordeeld

indien je van de Chianti streek houdt en je wilt graag rust, dan is dit hotel een aanrader. We komen reeds meerdere jaren, en komen nog altijd graag. En daarmee zijn wij niet de enige. Ieder jaar komen wij de zelfde gasten tegen.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
CHIANTIHOTELS, Proprietario van Hotel Belvedere Di San Leonino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2016

Beste Jo N,
Hartelijk dank voor Uw fijne recentie! Wij zijn er erg trots op, dat onze gasten jaar na jaar zo graag in ons hotel terug komen. Onze missie is de gasten een mooie maar huiselijke omgeving te bieden met een goede, vriendelijke service en het geeft grote voldoening, te lezen dat zoveel gasten dit gewaardeerd hebben en steeds een geweldige vakantie bij ons mochten genieten. Gelegen midden tussen de wijnbergen, midden in het Chianti-gebied, kunt U van de rust genieten met een glaasje goede Chianti en een fijn diner op het buiten-terras bij ondergaande zon...
Wij wachten al graag op Uw bezoek volgend jaar!

9 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Aankomstdag geboekt voor een nacht.
We waren uiterst tevreden over dit hotel.
Alles is aanwezig zie de site van het hotel.
Daarna ook de terugreis geboekt voor 2 nachten.
Omgeving prachtig en als uitvalbasis
bij zonder geschikt. bv Siena 12 km.
2 gelukkige gasten

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
18 juli 2014 beoordeeld

Altijd weer een thuiskomer in dit heerlijke hotel. Al zit het vol, daar merk je niets van ,altijd wel een heerlijk rustig plaatsje om te lezen .

Gastvrije gastvrouwen en heren die je ten alle tijden helpen . Ook een heerlijk loungeroom met bar waar je voetbal kunt kijken of heerlijk kunt lezen .

Mooie gerestaureerde kamers met nieuwe bedden . Een aanrader

Kamertip: Ik geef geen tip over onze voorkeur ,alleen uit eigenbelang .
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
11 september 2013 beoordeeld

Wat een geweldig karakeristiek Toscaans hotel! Prachtige omgeving, centraal gelegen voor uitstapjes naar Siena, Volterra, Firenze enz... Het vriendelijkste personeel ooit , niks was ze te veel. Kraaknette kamers, allemaal een beetje anders en geweldig eten. Je kunt half pension nemen en dan wil je niet weten wat er allemaal op je afkomt van lekkere gangen!
Verse Italiaanse keuken! Baby's en kindjes waren van harte welkom!

• Verbleef: augustus 2013, reisde met familie
22 juni 2013 beoordeeld

Bij toeval kwamen wij in dit hotel en wat een geluk hebben wij hiermee gehad. Door mijn werk reis ik zakelijk vrij veel, maar zelden zijn wij in hotel geweest wat zo'n geweldige indruk op ons gemaakt heeft. Van het begin tot het eind heeft iedereen ons verbaast over de vriendelijkheid waarmee je benaderd wordt en niets is teveel. De kamers zijn eenvoudig, maar alles is aanwezig en hebben heerlijke bedden. Het is echt als thuiskomen! Belvedere is een kleinschalig hotel, maar met meer dan 3*** service. Een perfect startpunt om de omliggende plaatsen te bezoeken en wil je niets doen, dan kun je heerlijk genieten bij het zwembad van royale afmetingen. Wij zouden in eerste instantie 7 dagen blijven, maar het zijn er uiteindelijk 10 geworden. Wij kijken nu al uit om binnenkort weer eens een lang weekend terug te keren. De gehele staf, een 10+!

Kamertip: Als je er echt hartje zomer verblijft, vraag dan wel naar een kamer met AC als je een kamer op de bovenste verdieping hebt.
  • Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
CHIANTIHOTELS, Proprietario van Hotel Belvedere Di San Leonino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2013

Oh TonSoo, hartelijk dank voor deze lieve woorden ! Wij genieten elke keer weer mee, als onze gasten genieten en dat maakt ons werk zo fantastisch……een beetje zoals Uw werk…hard werken, maar mensen gelukkig maken is onze voldoening. En te lezen, dat wij er in geslaagd zijn, maakt dat wij ons best blijven doen ! En dat niet voor een handvol uitverkoren gasten, maar voor iedereen…..!
Mocht U weer eens in Chianti komen, dan wachten wij graag weer op U voor een nieuwe geweldige ervaring !