Beoordeeld op 13 mei 2018

Heerlijk lang weekend. Meer dan volledig verzorgd door het aardige en behulpzame personeel van La Medusa. Alles klopte: de locatie en het uitzicht, de prachtige tuin met citroenen en jasmijn (de geuren!), prima zwembad, goede kamers en het heerlijke, vooral lokale, eten in het restaurant, de bar, het terras. Dat gecombineerd met de mooie omgeving, de oudheden en de nieuwe steden. Wat een ontdekking. We gaan zeker hier nog een keer naar toe.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 29 april 2018

Héél vriendelijk personeel. Rustige locatie, te midden van drukte. Heel goed onderhouden tuin, evenals propere kamers.
Superlekker ontbijt, met alles erop en eraan. Heel mooi uitzicht in het ontbijt-restaurant, kijkt uit op de ganse golf van Napels, met de Visuvius. (4 de verdiep) Bij mooi weer, kans om op het terras te ontbijten. Een toppertje.

Kamertip: Uitkijken op de mooie tuin
  • Verbleef: april 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 3 november 2017

Tijdens mijn verblijf alleen heb ik genoten van een paar dagen in dit hotel. Het was super georganiseerd, schoon, vriendelijk personeel, behulpzaam, goed eten, en prachtig uitzicht! Mijn kamer was super schoon en de badkamer was prachtig. Ik had een super uitzicht vanaf mijn balkon over de mooie groene tuin en de stad! Het hotel beschikt over gratis wifi!

Kamertip: Zo hoog mogelijk!
  • Verbleef: februari 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 25 mei 2017

in één woord schitterend zowel qua ligging als ontvangst en maaltijden
de tuin is super mooi de kamers zijn groot en heel goed ingericht
het personeel aan de receptie is vriendelijk en behulpzaam en er is een goed zwembad

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 19 maart 2017

We boekten dit hotel voor zijn ligging (centraalà en waren niet teleurgesteld. Kamers zijn goed, gerenoveerd, voorzien van alles wat nodig is.
Het ontbijt in het panoramisch restaurant is wat wennen: lokaal brood met salumi en kaas ingebakken, veel zoetigheid, vers te persen fruitsap.
Heel vriendelijk en gedreven personeel.

• Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken