Beoordeeld op 7 augustus 2020 via mobiele applicatie

Ten tijde van Corona was het rustig op de camping. In het hoogseizoen zal het zwembad wel bomvol zitten. Auto’s kunnen tot laat nog de camping op. Zwembad is fijn. Spraypark was ook heel leuk. Klein winkeltje ideaal voor de kleine boodschappen. Zeer grote Conad op 4 min rijden met auto. Animatieteam doet erg z’n best. Steile camping, als je boven een huisje hebt, dan ben je wel even aan het klimmen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 13 september 2019 via mobiele applicatie

We verbleven hier in een Glamping tent.
Deze tent had een badkamer en airconditioning. Heel fijn met de warmte. We zouden uitzicht hebben op de zee maar alles wat wij konden zien waren boomtoppen. Zwembaden zijn prima alleen jammer dat het grote bad wel verwarmd word en de andere niet zodat onze zoon niet in de kinder baden wilde door het koude water. Op de camping kan je prima eten. Animatie is erg tam in september terwijl er nog genoeg kleine kinderen zijn. Het is een terrassen camping met veel hoogte verschil daardoor moet je erg veel omhoog lopen wat best vermoeiend is.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 22 augustus 2019

We zijn hier in juli/augustus geweest met onze kinderen van 8 en 10 jaar. Er zijn heel veel Nederlanders, wat het voor de kinderen erg leuk maakt. Ook de animatie was voor een groot deel Nederlandstalig. De miniclub was wel echt voor kleintjes van 4-6 jaar, dus dit was voor onze kinderen minder leuk, al werd er bijvoorbeeld ook een Drone workshop gehouden, maar meer van dit soort dingen voor de oudere kinderen zou leuk zijn geweest.
Wij zaten in huisje nr. 75, overal vlakbij, dus geen steile helling op en af, want het is écht heel steil. Als je bovenin zit is het echt een fikse klim. Wij hadden dan weer geen mooi uitzicht, keken vooral tegen campers aan aan de overkant van de weg. Ons huisje lag wel hoger dan de weg, dus wij hadden daardoor geen inkijk.
Het zwembad was leuk, maar enorm druk op sommige dagen. Wij gingen dan liever naar het strand (met de auto 15 minuten rijden, maar er ging ook een gratis pendelbus vanaf de campling). Twee bedjes en een parasol kostten € 27 per dag. Op het strand kon je ook waterfietsen huren,
Het restaurant op de camping is echt goed maar vergeet niet te reserveren.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2019

Het zwembad met spraypark is leuk.
De uitgebreide faciliteiten zijn schoon en netjes.

De harde muziek vonden we vervelend. We hebben kleine kinderen die vroeg wakker worden. Doordat het tot laat doorging waren het korte nachtjes!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2018 via mobiele applicatie

Twee weken in een glamping tent type glossy gezeten.
De tent is comfortabel met twee slaapkamers, één met een twee persoons bed en een met drie een persoons bedden waarvan één stapelbed. De badkamer is ruim met een toilet, wastafel en een douchecabine met zowel een regendouche als een losse douche.
De keuken is simpel met een gasfornuis, een wasbak en een magnetron.
In het zit deel staat een tafel met zes stoelen en een tv.
Buiten staat een twee persoons bankje twee fauteuils en twee kunststof stoelen. Aande railing is een gas bbq bevestigd.

De camping zelf ligt tegen een berg/heuvel waardoor er flink hoogteverschil is tussen de ingang en de hoogst gelegen huisjes en tenten.
Het zwembad bestaat uit drie delen elk op een ander niveau. Boven is een klein bad van 50cm diep met een glijbaan. Het middelste deel bestaat uit een rechthoekig zwembad van 80cm tot 130cm (volgens de bordjes op de grond). Ik heb zelf het idee dat het diepste deel 150cm diep is.
Het laagste deel bestaat uit een spray park met een brede korte glijbaan, een groot watertoestel met twee glijbaantjes en diverse waterfontijnen en losse toestellen waar water uit spuit.
Bij alle drie de niveaus staan diverse ligbedden met enkele parasols.
Bij het zwembad staat aangegeven dat het niet toegestaan is om je handdoek neer te leggen en vervolgens weg te gaan.
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk geen mensen heb gezien die dit deden. Het zwembad gaat om 10:00 open en om 11:00 waren er nog bedjes vrij.
Ook is er een midgetgolf baan die er wel iets verouderd uitziet.
Buiten de camping is nog een voetbalveld en een grasveld met een volleybalnet.
De campingwinkel is niet heel groot en relatief duur maar voor broodjes is het prima te doen.
Het restaurant is ook prima en er kan ook eten afgehaald worden.
Voor jongere kinderen tot een jaar of twaalf is de camping leuk. Voor oudere kinderen is er niet heel veel te doen.

Datum van verblijf: augustus 2018