Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (205)
Beoordelingen filteren
205 resultaten
Waardering van reizigers
138
55
9
2
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
138
55
9
2
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 205 beoordelingen
Beoordeeld op 8 augustus 2013

Kamer: geen 4 sterren inrichting, klein, niet altijd goed werkend airco. In de ochtend uren veel storend geluid.
Eten: steeds zelfde, buffetwaren raken snel op en worden niet bijgevuld. In eetkamer blijft heet, waarbij eten er bij staat.
Zwembad: oud, klein en niet altijd kindvriendelijk ondanks de gedeelte voor helemaal kleine kinderen.
Strand: op steenworpafstaand, erg veel rommel en ontzettend veel mensen.
WIFI: Slecht

Mijn oordeel - 2 sterren. Hotel is volgens mij niet geschikt voor de groep die service zoekt ook rekening houdend met het feit dat werkende personeel probeert dit zo veel mogelijk te compenseren.
Prijs / kwaliteit verhouding is niet goed.

Service en kamer: kamers zijn niet zoals van 4 sterren hotel word verwacht. Ook nieuwe en ook in de duurdere categorieën. Ter illustratie: als je in de helemaal nieuwe kamer op de wc zit, moet je zorgen dat je hoofd niet op de douchecabine aanstoot. Kamer is klein en is niet één kapstok of hanger op de muur te vinden. Oude kamers uit de superior serie zijn ruimere maar hebben oude inrichting. In ons geval was er ook lekkende airco en in plaats van een kinderbed soort van uitklapbare stoel. In de avond uren geen warm water – slechts lauwe water.

Eten: We hadden full pensioen. Buffet snel leeg. Meeste buffetwaren worden niet bijgevuld. Keuze van de gerechten is klein en varieert niet zoals je van 4 sterren hotel verwacht. Eetzaal is oud, zeer warm en zeer luidruchtig (meer dan 80 db) tijdens het avondeten. Airco wordt slechts op aanvraag (en zelfs dan niet altijd) aangezet. Tussen de maaltijden wordt airco volledig uitgeschakeld en met de omgeving temperatuur van 36 graden is situatie goed te voorstellen. Op een warme dag veranderd eetzaal in een warme sauna bij opening. Airco wordt niet van te voor aangezet. In deze temperatuur staan alle buffetwaren ruim 30 minuten op tafel voorafgaand aan de opening van de eetzaal. Koek en de andere backwaren voor ontbijt worden meestal avond van te voren al op tafel gezet. Als je geen Duits of Italiaans kan - kan je in restaurant niet communiceren.

Geluid: hotel is luidruchtig en daarbij is het belangrijk om niet op de “slechte” kant te zijn, want elke ochtend om uur of 6:00 komt er een hele grote kronkelende vuilniswagen om vuilnis weg te werken... Droger op het balkon kon niet worden gerepareerd en bleef niet functioneel. En de verse batterijen voor de afstandsbediening van de airco moesten wij uiteindelijk zelf kopen. In de oudere kamers is airco niet sterk genoeg voor de huidige zomertemperatuur.

Strand: Op de steenworpafstand. Erg veel mensen en erg veel peuken, oude cola doppen en de rest van de rommel. Steeds opdringerige verkopers van de namaakgoederen.

Zwembad: geen 4 sterren zwembad: oude inrichting - oude en niet altijd werkende bedden. En meest belangrijk - er zijn niet genoeg voor iedereen die een bed zou willen. Om 07:00 opstaan en handdoek op gooien – dan heb je misschien een bed. Soms spelen in de zwembad grote en de sterke jonge mannen van jaar of 16 -17 met de een zware rugby bal. Als zo bal kind in het hoofd raakt.....

WIFI: is niet goed om mail te kunnen controleren.

Datum van verblijf: juli 2013
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank Simon S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 7 augustus 2015

Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jenny F, Web Marketing Manager van Hotel Bembo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2015
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 juli 2015 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2015
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jenny F, Web Marketing Manager van Hotel Bembo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2015
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 juli 2015

Datum van verblijf: juni 2015
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jenny F, Web Marketing Manager van Hotel Bembo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2015
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 juli 2013 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2013
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken