“Aanrader ”
Beoordeling van Ristorantino Flamingo

Ristorantino Flamingo
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Ristorantino Flamingo is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 56 Restaurants in Bastia Umbra
Keukens: Barbecue
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na alle tips hier te hebben gelezen dit restaurant bezocht.
Het was erg rustig deze avond.
Ober was zeer vriendelijk maar sprak geen Engels. De kaart was ook in het Italiaans waardoor we er weinig van begrepen. Toen we vroegen om een Engelse kaart kwam hij met zijn telefoon en liet ons de foto's van TripAdvisor zien. Hieruit een keuze gemaakt.
Vlees was heerlijk en ook de ravioli was erg goed.
Wijn smaakte goed en de tiramisu is ook geweldig.
Het is geen goedkoop restaurant maar wel goede prijs/kwaliteit.
Echt de moeite waard.

luigiflamingo, Responsabile relazioni con la clientela van Ristorantino Flamingo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2016

Caro Signore e Signora intanto grazie per aver deciso di visitare la nostra amata nazione , speriamo di aver contribuito a rendere piacevole la vostra vacanza . Siamo contenti che avete gradito le portate del Flamingo , se passate di qui ci fa piacere bere un bel calice di vino insieme.
Saluti

10 september 2014 beoordeeld

Tip van de eigenaar van ons logeeradres.
Ziet er van buiten wat gewoontjes uit, geen toeters en bellen maar ongelooflijk veel waar voor je geld.
Alles was even lekker, goede wijn lekker vlees, superdessert en een rekening voor 2 personen van 65€
AANRADER
We wilden een 2e avond terugkomen maar dan zouden ze dicht zijn, de baas liep met ons naar de buurman op 30 meter afstand en advisserde ons de volgende avond naar Il Caffe di. Notte te gaan.....ook erg goed!

luigiflamingo, Responsabile relazioni pubbliche van Ristorantino Flamingo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2014

Non parlo la Sua lingua e mi limito a ringraziarla per aver lasciato la sua opinione positiva.
Spero di aver lasciato un buon ricordo della nostra amata Patria a volte giudicata con molta facilità il paese del mandolino e pizza e della mafia non è così.
Mi saluti la Signora e alla prossima gita.
Chissà.........

10 augustus 2014 beoordeeld

Voor mij 3Michelinsterren, maar ik heb al eerder eea hierover geplaatst. Echt top restaurant
Op-en-top op-en-top op-en-top op-en-top genieten hier genieten hier

luigiflamingo, Responsabile relazioni con la clientela van Ristorantino Flamingo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2014

Grazie, siamo felici di aver rappresentato un momento felice della Vostra permanenza in Italia.
Saluti da tutti Noi

8 augustus 2014 beoordeeld

Op Tripadvisor aanbevolen dus checken. En ja hoor uitstekend restaurant. Het restaurant is eigenlijk een aangebouwde tent en in het gebouw gedeelte stonden twee tafels, een grote grill en de keuken. We werden door twee uiterst vriendelijke dames bediend terwijl de eigenaar goedkeurend rondliep en vooral de derde avond wat liep te mopperen. Het eten was voortreffelijk en de wijnen uitstekend, ik had een lekker wijntje uitgezocht maar op advies van de eigenaar toch een andere wijngenomen die veel beter zou smaken bij de eend. De combinatie was in ieder geval uitstekend en tongstrelend. Misschien hadden we aan het volgen van zijn advies de fles wijn wel te danken die we na afloop van het heerlijke diner van de baas meekregen, het was in ieder geval een uitstekend restaurant

• Sfeer
luigiflamingo, Responsabile relazioni con la clientela van Ristorantino Flamingo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2014

Avere Clienti che come Voi venire 4 gg di fila ci fa piacere. Abbiamo tenuto in alto la bandiera dell'ospitalità a Bastia Umbra
Saluti

31 mei 2014 beoordeeld

Vorig jaar in augustus zijn we met een gezelschap van zeven personen hier gaan eten omdat het zo hoog aangeschreven stond op tripadvisor! Het werd uiteindelijk de slechtste avond van onze ganse vakantie! Toen wij arriveerden waren er nog geen klanten, maar alle tafels op het overdekte terras waren allemaal gereserveerd. De eigenaar bood ons dan plaatsen aan in het restaurant en zette daar onmiddellijk de airco aan, zeer aangenaam... We bestelden een drankje, kregen de menukaart(enkel in het italiaans). Er werd geen enkele moeite gedaan om enigszins ook maar een woordje Engels te spreken, dus werd er met handen en voeten een bestelling opgenomen, zeer verwarrend. Toen begon het volk binnen te komen en werd de grill aangestoken...vlak naast onze tafel! De airco werd terug uitgeschakeld en binnen de vijf minuten zaten wij allemaal te marineren in ons eigen zweet!!! Alle tafels, grotendeels lokale bevolking, werden vlot bediend, ze kwamen en gingen... wij, de toeristen, moesten maar wachten! Ons eten kwam in horten en stoten: ik kreeg mijn groenten, anderen kregen hun vlees, maar geen groenten, de aardappels kwamen toen de rest bijna op was. Ik kreeg uiteindelijk geen vlees, heb dat toch nog geëist, toen er eindelijk nog iemand eens aan onze tafel wou komen. We hebben ook niet de kans gekregen om nog opnieuw drank te bestellen, onze tafel werd nochtans constant gepasseerd! De eerlijkheid gebiedt mij om te zeggen dat het eten helemaal niet slecht was, maar op deze manier smaakte het toch niet echt! Toen we tevergeefs iemand riepen om te kunnen betalen, werd er gegrommeld dat ze maar twee handen hadden en dat we maar moesten wachten( zover reikt mijn Italiaans nog). Enkel toen we aanstalten maakten om te vertrekken, werden we ineens niet meer genegeerd! Die avond stond zo haaks op de gastvrijheid die we in de andere restaurants hadden ervaren! Voor ons onbegrijpelijk dat dit restaurant op de eerste plaats stond en nu blijkbaar nog altijd staat! In hetzelfde stadje zijn er even verderop twee heel gezellige restaurantjes op een pleintje, waar het eten veel lekkerder was, de bediening veel vlotter en de sfeer zeer gezellig! Allen dáárheen zou ik zeggen! ;)

• Sfeer
luigiflamingo, Responsabile relazioni con la clientela van Ristorantino Flamingo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2014

Ho aspettato undici giorni davanti alla mie bottiglie di vino Sagrantino da 15 gradi prima di risponderle, ora mi sento pronto.
Lei ha aspettato 11 MESI per recensire Flamingo. (agosto 2013 oggi Giugno 2014).
Lasciamo il giudizio al lettore...
Come preso da un raptus a locale vuoto invece che nel giardino la metto all'interno e spengo l'aria condizionata, il locale si riempe e servo gli altri con bei piatti e a lei stipato nel forno la lascio in attesa . Motivo?????
Gli euro Belga valgono meno??? O è una moneta fuori corso????
ATTENZIONE la sua è la prima recensione e unica ,
Ma lei va OLTRE non solo sconsiglia il Flamingo Ma è PREMUROSO di consigliare con dovizie di particolari due ristoranti a 50 -100 metri da noi senza descrivere un piatto e senza RECENSIRLI.
Per noi e per LEI parlano le foto fb di clienti stranieri con cui è nata anche una amicizia alcune sono anche in Trip, parlano le foto , parlano i giudizii, potrei con facilità far presente che per tempistica e per scorrettezza intellettuale la Sua a mio giudizio non rientra nelle linee guida di tripadvisor.
non lo farò perchè Lei non fa altro che ottenere l'opposto di ciò che desiderava quindi mi porterà clientela quindi grazie,
Quello che accade al Flamingo accade a tutti i ristoranti ai vertici ogni tanto delle stranezze Noi le accettiamo consapevoli che si ripeteranno. Fa parte della vita.
Nel frattempo ho finito il mio bicchiere di vino e mi sento sereno certo che il locale che Lei ha descritto non è il nostro. abbiamo altri modi di agire.
saluti

Reizigers die Ristorantino Flamingo bekeken, bekeken ook

Campello sul Clitunno, Province of Perugia
Bastia Umbra, Province of Perugia

In Ristorantino Flamingo geweest? Deel je ervaringen!