“Romantisch dineren aan het water”
Beoordeling van Cafe' Italia

Cafe' Italia
Geclassificeerd als nr. 43 van 142 Restaurants in Bardolino
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was erg druk en moeilijk een plekje te vinden. Toen stonden er mensen op en konden wij een prachtig plekje bemachtigen aan het meer. Het eten was verrukkelijk en de ober erg behulpzaam. Zo gaf hij aan dat we het voorgerecht dat we bestelden beter konden delen dan allebei apart bestellen omdat het nogal groot was. En inderdaad, een enorme crostini op eigen gebakken brood smaakte heerlijk, net als de pasta die net wat specialer is dan bij een gemiddeld Italiaans restaurant. Als aperitief kreeg je een goed gevulde tapas mand om de ergste honger te stillen.

13 september 2016 beoordeeld

De sfeer, service en t uitzicht was goed. Heerlijke limoncello spritz gedronken. Er werden lekkere, andere hapjes dan op de meeste plekken , bij geserveerd.

22 augustus 2016 beoordeeld

Zeer mooi restaurant inside, buiten op het terras leuk zitten aan de haven.
Diner lekker.
Personeel vriendelijk en niet bang voor een grapje

2 augustus 2016 beoordeeld

Een gezellige bar in Bardolino. Vroeger was hier een klein winkeltje aan. Nu is dit helaas niet meer. Zeer vlotte en vriendelijke bediening!!
Wij kregen bij onze bestelling een bordje met lekkers.
Aanrader!

1 augustus 2016 beoordeeld

Leuk terras aan het Gardameer in Bardolino.
Toen wij er zaten viel het mee qua drukte dus een snelle en vlotte bediening.
Pasta was zeer lekker en de bruschetta met tomaat was lekker en zeer groot.

Reizigers die Cafe' Italia bekeken, bekeken ook

Bardolino, Province of Verona

In Cafe' Italia geweest? Deel je ervaringen!