“Lekker gegeten. Een aanrader !”
Beoordeling van Ristorante Al Cardellino

Ristorante Al Cardellino
Geclassificeerd als nr. 1 van 149 Restaurants in Bardolino
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
23 juli 2017 beoordeeld

Als afsluiter van onze vakantie in Al Cardellino gaan eten. Restaurant keuze gemaakt op basis van de vele goeie commentaren op deze site. En we kunnen die enkel maar bevestigen. Een trio van versgemaakte pasta's als voorgerecht en daarna Tagliata de manzo. Top ! Als dessert is de millefeuille met mascarpone de beste keuze.
Een super bediening en een zeer gezellige sfeer in dit restaurant.

Datum van bezoek: juli 2017

16 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben wij echt HEERLIJK gegeten. Naar aanleiding van de beoordelingen hier hebben wij gekozen voor de carpaccio, deze was echt geweldig. Daarna de pasta met truffel en gnocchi, deze waren ook heel lekker. Wij hadden eigenlijk ruim voldoende gegeten, maar toch nog als afsluiter een dessert genomen. Ook deze hadden wij niet willen missen.
Voornamelijk Italiaanse gasten, maar de bediening kon ook goed Engels. Blij dat wij hier geweest zijn, dit hadden wij niet willen missen.
De prijs was overigens ook veel lager, dan verwacht bij deze goede kwaliteit!

Datum van bezoek: juni 2017
17 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant bezocht met vrienden. Het restaurant ligt niet direct aan het Gardameer maar op loopafstand van camping Cisano maar is een bezoek meer dan waard. Het beste restaurant van Cisano.
Een uitstekende kaart en en prettige sfeer maken het zeer de moeite waard hier te reserveren.

Datum van bezoek: september 2016
23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzondere ervaring!
Je kunt er zeer uitgebreid eten en de vediening is geweldig. Mooie tuin om in te eten en erg gezellig.

Datum van bezoek: augustus 2016
25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

1. Wow: we zaten in de tuinkamer/ serre, hier was de ambiance, inrichting, details hoe de tafels gedekt waren geweldig. Tevens de tuin is met veel aandacht voor details ingericht. Hier moet je zeker doorheen lopen.
2. Wow: pasta en passie waarmee de menukaart werd gepresenteerd. De verschillende soorten pasta worden op verschillende manieren bereid en worden aan tafel uitgebreid met passie toegelicht. De truffel pasta met verse zwarte truffel was fantastisch! Ook de 'al dente' was perfect! Elk hapje was een smaaksensatie! De ober (ik denk de eigenaar) nam ons vervolgens mee door het menu om ons zo te helpen om de meest bijzondere gerechten uit te kiezen. Je kan speciale wensen doorgeven en dat is geen probleem.
Wow 3: de ober gaf advies voor de juiste wijn bij het gekozen menu. We dronken de Valpolicella Superiore Rocolo van Picoli voor een extreem goede prijs (30 eur). We zijn naar veel wijnhuizen geweest maar deze was de lekkerste die we hebben gehad uit de regio. De wijn werd in een mooi groot wijnglas geschonken met de grootste zorg. Elk slokje was een smaak sensatie.
Wow 4: de presentatie van elk gerecht, met oog voor detail. Het dessert was uiterst bijzonder fruit en ijs gepresenteerd in rook (van stikstof) en ook heel lekker.
Wow 5: de passie en zorg door de ober/gastheer (ik denk eigenaar) de hele avond tot en met het dessert en afscheid. Het water liep al in mn mond vanaf de start van de avond en de gerechten en de wijn maakte het helemaal waar.
Wow 6; prijs: we hadden veel verschillende gerechten gehad waarbij ook de gerechten die eigenlijk voor 2 personen besteld moesten worden voor 1 persoon voor ons werden gemaakt. De rekening was heel bescheiden en we hadden verwacht veel meer kwijt te zijn.

We kijken terug naar een enorme bijzondere avond. Het was veel meer dan alleen WOW!!

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Ristorante Al Cardellino bekeken, bekeken ook

Bardolino, Province of Verona

Bardolino, Province of Verona

In Ristorante Al Cardellino geweest? Deel je ervaringen!