“Hier komen wij terug!”

La Loggia e La Barchessa Rambaldi
Geclassificeerd als nr. 26 van 142 Restaurants in Bardolino
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
5 augustus 2017 beoordeeld

Centrale ligging, lekker druk en toch een vlotte bediening. Prachtig interieur.
Tja het is moeilijk kiezen als er zoveel aanbod is van horecazaken in een stadje. Dan maar een beetje afgaan op de drukte en locatie van de zaak. Geen spijt van deze keuze. Vlotte bediening, ruime keuze en de atmosfeer zit goed.
Iemand die een leuke locatie zoekt voor zijn feest, dit is een aanrader.

4 november 2016 beoordeeld

Via onze reisleider was er hier een lunch voorzien voor ons orkest. Ter plaatse werden verse pasta's bereid, een prachtig buffet werd opgesteld. Nadien, toen iedereen zijn buik al rond had gegeten, werd het buffet vervangen door een dessertbuffet. Alles was superlekker! Zeker een aanrader!

13 september 2016 beoordeeld

Niettegenstaande het vrije late tijdstip, en de drukte in het restaurant, hier toch een tafel kunnen bemachtigen voor ons gezin. De bediening gaat hier heel snel en verloopt feilloos. In geen tijd wordt onze tafel opnieuw ingedekt en wordt drank opgenomen. Er komen ook een varieteit aan knabbels op tafel. De bestelde gerechten laten ook niet lang op zich wachten. Voor onze 2 kinderen bestelde we slechts één gerecht met 2 borden en ook dat wordt begripvol aanvaard; Het eten is kortom zeer lekker, en kan gerust aanbevolen worden. Ook de prijs valt mee.

23 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Net ietsje duurder, maar daar krijg je dan ook een hele mooie kwaliteit voor terug. Wij aten o.a. De ravioli al Nero di sepia gevuld met zeebaars, € 13, heel bijzondere combinatie. Aanbevelenswaardig. Goede prosecco alla spina voor € 7,-/0,5 ltr.

loggiarambaldi, Proprietario van La Loggia e La Barchessa Rambaldi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2016

Gentilissimo sig. BernieWillems,

La ringraziamo per la sua recensione.
L'aspettiamo una prossima volta.
Massimo Pietralunga

20 juni 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Mooie ligging, wij zaten op het terras aan de kant van de haven. Er was een klein misverstand over het voorgerecht, in plaats van de bestelde carpaccio werd er een flinke biefstuk geserveerd. Het werd echter snel en netjes opgelost. Ons hoofdgerecht was een chateaubriand voor twee personen. Overheerlijk en een echte aanrader.

Reizigers die La Loggia e La Barchessa Rambaldi bekeken, bekeken ook

Bardolino, Province of Verona

In La Loggia e La Barchessa Rambaldi geweest? Deel je ervaringen!