Beoordeeld op 14 mei 2018

Wij (2 volwassenen met 4-jarige zoon) zijn eigenlijk geen "camping gangers". En normaliter boeken we al helemaal geen grote campings/parken als Cisano-San Vito.
Echter is dit vorige week prima bevallen door onderstaande factoren:
- Camping bestaat zoals hieronder vaak vermeld uit 3 gedeeltes waardoor je het gevoel hebt op een kleine(re) camping te staan.
- Ideaal gelegen aan het meer (wel een lelijk hek tussen camping en water)
- Schone en zeer nette camping in alle opzichten
- Uiterst vriendelijk personeel van receptie park, receptie Eurocamp, horeca tot supermarkt!
- Over het algemeen mooie plaatsen stacaravans (Wel opletten bij boeken. Sommige caravans staan buiten de camping op een apart veldje of staan achter andere caravans weggedrukt)
- Op loopafstand van Bardolino en Lazise

Animatieteam was i.v.m. het seizoen alleen de laatste 2 dagen actief. Jonge (met name) Nederlandse jongens en meisjes die erg hun best deden de kinderen het naar de zin te maken.

Al met al prima!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 24 september 2017

De camping is verdeeld in drie delen, gescheiden door 2 kruisende wegen. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, spreken diverse talen.
Ik had een vierpersoons bungalow aan het water gehuurd. Dit huisje bleek zelfs voor één persoon aan de krappe kant. De 'compleet uitgeruste badkamer' bleek een eufemisme voor een ruimte ter grootte van een douchecel waarin een toilet, wasbakje en (inderdaad) een douche waren geïnstalleerd. Niet echt handig. Het prachtige uitzicht vergoedde veel, maar niet alles.
Bij rondlopen over de camping bleken de kampeerplekken zelfs voor Italiaanse begrippen aan de kleine kant zodat iets van privacy ver te zoeken is. Voor wie dit geen probleem is: de ligging op loopafstand van zowel Lazise als Bardolino maakt veel goed.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 september 2017

Ik was hier op bezoek. Grote camping gescheiden in 2 delen door een weg. Vriendelijke receptie, spreken goed hun talen en hebben ruime openingstijden. De camping ligt gunstig op loopafstand van Cisano en Lazise en heel mooi aan het Gardameer. Echter vond ik de camping geen 4 sterren waard. Ik was er half september en 1 zwembad was al dicht. Het andere zwembad is op 20 september dicht gegaan. Hoezo? Je wil toch op een camping lekker naar het zwembad gaan? Erg jammer dit.
De caravan, type Figi vond ik ook wat klein en verouderd. Zo was het badkamerraam kapot en de douchebak ook. Deze was gemaakt met tape en daar sta je dus op te douchen.

Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Vandaag terug gekomen van een heerlijke vakantie op camping cisano/san-vito. We zaten in een tent van de tour operator rent-a-tent wat ik t echt kan aanraden want we hadden goede bedden een grote koelkast met groot Vriesvak, 3 pits gasfornuis. En genoeg goed storten om in te zitten en een goede service van de gast heer.
De camping zelf is een grote familie camping met twee goede restaurants qua aankleding echt italiaans(niet sfeer vol). Maar het eten was echt weer goed net als 4 jaar terug. Er was nog steeds animatie voor de kinderen en dat maakte dat de camping nog lekker gezellig vol zat. Dus genoeg reuring. Zeker voor herhaling vatbaar.

Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Je moet ervan houden. Voor ons was het in ieder geval te vol. Het kleine strandje aan het meer en het zwembad puilen uit van de mensen. Stacaravan Fiji was verder prima:klein maar netjes. Een tip:neem er een met airco! Voorzieningen op de camping waren verder ook voldoende en netjes.
Nog een tip:als de kinderen een dagje weg willen sla dan de tourist-traps zoals Caneva/ Movieworld over en ga naar Aquapark Le Vele net onder Brescia! Schitterend groot zwembad met grote schaduwrijke gazons en heel veel glijbanen. Is het uurtje rijden meer dan waard.

Datum van verblijf: augustus 2017