“Heerlijk gegeten op een locatie waar je het niet verwacht ”
Beoordeling van La Piccola Osteria

La Piccola Osteria
Geclassificeerd als nr. 9 van 143 Restaurants in Bardolino
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van vrienden hier gaan eten. Inmiddels al 25 jaar in bardolino geweest en dit restaurant nog nooit gezien. De wijnen en het eten waren voor iedereen echt uitstekend!!!!

29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke stad bardolino. Beetje dwalen tussen de straatjes. Redelijk wat schaduw ook als het warm is. Leuk gegeten bij deze osteria. Goede kaart voor niet al te veel geld.

23 januari 2017 beoordeeld

Rustig, waarschijnlijk door de wat stugge bediening en matig eten. Lang wachten op het bestelde eten en drankjes, jammer.

6 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft slechts enkele tafels buiten, gelegen in een rustig maar sfeervol straatje. Wij aten vooraf O.a. Carpaccio van zwaardvis, die erg zout was. Goede pasta gerechten. Alle porties waren zeer groot. Bediening was goed, maar vrij afstandelijk. Al met al een prima avond gehad. Aanbevolen wanneer je niet in de drukte wilt zitten.

27 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier onze eerste avond met vakantie gegeten. Lekker rustig gelegen. Eten was heerlijk en mooi geserveerd. Wijnen waren heerlijk voor een goede prijs!

Reizigers die La Piccola Osteria bekeken, bekeken ook

Bardolino, Province of Verona

In La Piccola Osteria geweest? Deel je ervaringen!