“Heerlijk gegeten”

La Virata Trattoria del Pesce
Geclassificeerd als nr. 3 van 158 Restaurants in Bardolino
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier, goed en gezellig restaurant + leuke bediening! Een echte aanrader! Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: september 2019

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we er kwamen was er net nog 1 zitje om te eten ,prima. Er werd meteen een rosé met knabbels neergezet, van het huis. De gerechten die we bestelden waren er snel: vitelli tonato en vis. De rosé hadden we nog niet op of de wijn stond er al.
Het hoofdgerecht voor de een heel veel inktvis, voor mij 3 soorten vis, nogal zout.
Nadien, we hadden de wijn nog niet of drankjes van het huis stonden eral.
Al dat gehaast vonden wij niet fijn.

Datum van bezoek: september 2019
17 augustus 2019 beoordeeld

Zeer gezellig restaurant met een leuke sfeer dankzij het toffe personeel en een leuke bazin die in 1 oogopslag alles heeft gezien !! Een aanrader ..

8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben fantastisch gegeten met ons gezin!! Eerst lekkere rosé van het huis. Zoveel heerlijke gerechten op de kaart, een tafel vol om met elkaar te delen. Mosselen, spaghetti alla vongole, tonijn tartaar, mix van gegrilde vis. Vooral de tonijn tartaar was goddelijk. Daarna nog een dessert met 3 verrassingen....ook weer heerlijk. En espresso met de flessen limochello en droplikeur op tafel.

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten in dit restaurant, met bij aankomst apéro en hapje van de zaak. Nog niet veel meegemaakt in deze streek in Italië. Vriendelijke bediening en bij de koffie krijg je gewoon twee flessen bij, waaronder limoncello, die je volgens eigen wens mag nuttigen. Top!

Reizigers die La Virata Trattoria del Pesce bekeken, bekeken ook

Bardolino, Province of Verona

Bardolino, Province of Verona

In La Virata Trattoria del Pesce geweest? Deel je ervaringen!