“Beneden de verwachtingen”

Keukens: Fusion
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
28 april 2017 beoordeeld

In het degustatiemenu konden ons alleen de hapjes vooraf en 2 van de 5 gerechten bekoren als zijnde origineel en uitzonderlijk lekker. De bediening was onpersoonlijk en het Engels onverstaanbaar. Graag hadden we ook de kok eens gezien. Het interieur is speciaal maar koud (roze muren tegen een wit getinte vloer). De akelige beschildering die het plafond overspant droeg niet bij aan de gezelligheid.
De prijzen zijn gematigd voor een 3 sterren restaurant.

Datum van bezoek: april 2017

25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en gedronken. Erg gastvrij, behulpzaam en aardig. Schoon en netjes. Goede prijskwaliteit. Gezellige tent.

Datum van bezoek: april 2017
20 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

And rightfully so..! Verschillende menu's om uit te kiezen en daarnaast alla carte. Ons menu (La degustazione +) begon met de nodige starters en daarna nog ongeveer 8 gangen. Omdat het truffelseizoen is, kan je er ook voor kiezen (en dat moet je dus doen) om een gerecht te upgraden met wat witte truffel (er is nu ook een geheel truffelmenu trouwens). Wijnarrangement had aantal hele goede wijnen! Signature dish is de Insalata 21, 31, 41 etc. en is heerlijk. Maar ieder gerecht was bijzonder en heel erg lekker. Echte aanrader dus.

Datum van bezoek: oktober 2016
21 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelden hebben wij in een driesterren restaurant zo lekker gegeten.
Wij waren er in het truffelseizoen dus dan moet je eigenlijk wel het truffelmenu nemen plus een lekkere grote witte truffel die je over ieder gerecht van het menu langzaam gaat opmaken tot aan het nagerecht toe. Heerlijk!

Datum van bezoek: oktober 2015
2 november 2014 beoordeeld

Piazza Duomo is een restaurant met drie Michelin sterren, en terecht! De gerechten zijn van ongekende klasse, creatief, lekker en veel hebben een bijzondere structuur en geven een prachtig mondgevoel. Uiteraard zien de gerechten er uit als schilderijtjes. Wij namen een menu met witte truffel. We hadden een grote witte truffel laten reserveren die op meerdere gerechten gebruikt werd. Een van de mooie gerechten zonder truffel was de "salade 21, 31, 41" met 41 soorten salade, groenten en bloemen uit eigen tuin. Je kreeg er een enveloppe bij met de namen van alle gebruikte ingrediënten, leuk! Maar ook het lam (Agnello E Camomilla) was van een buitenaardse kwaliteit. Het gekozen wijnmenu zorgde voor geweldige smaaksensaties. De Passito di Pantelleria bij de Montebianco met hazelnoot was werkelijk sensationeel. Na afloop mochten we in de keuken even kennismaken met de bescheiden chef. Het restaurant zelf is chique en sober ingericht, de bediening professioneel, vriendelijk maar ook leuk informeel. Wij betaalden per paar Euro 650,-inclusief vele prachtige wijnen. Een omweg waard...?! Ja, altijd weer!

Datum van bezoek: november 2014
    • Sfeer

Reizigers die Piazza Duomo bekeken, bekeken ook

In Piazza Duomo geweest? Deel je ervaringen!