TripAdvisor

vanaf US$ 62,35
vanaf US$ 331,58
vanaf US$ 13,60
Beoordeeld op 10 september 2019 via mobiele applicatie

Wat voel je je als mens nietig als je hier staat. Een fantastisch uitzicht. Enorm groot en zó mooi! Deze acropolus uit de oudheid heel goed bewaard gebleven.

Beoordeeld op 4 september 2019

Tempel en theater in goede staat. Mooie omgeving. Wandeling naar het theater zeker te doen, je kan verkorte wandelpaden kiezen waardoor je kan genieten van al het moois rondom je. Boven dranken te koop in een automaat.

Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wanneer je op Sicilië bent is een bezoekje wel een must. Schitterende Griekse tempels, waar je gemakkelijk een flinke wandeling in de brandende zon voor over hebt. Vooraf tickets geboekt, wat wel aan te raden valt gezien de rij voor de kassa.

Beoordeeld op 16 augustus 2019

Wij zijn rond 19.00 uur naar de tempels gegaan vanwege de warmte overdag. Vanaf de parkeerplaats konden we met een taxi en zijn we teruggelopen langs alle tempels. Het was erg mooi om te zien en de zonsondergang kregen we er bij!

Beoordeeld op 15 augustus 2019 via mobiele applicatie

Echt een fantastische ervaring. Zoveel mooie dingen gezien. En allemaal nog in goede staat. Een kleine tip, misschien wel niet in de maand augustus doen het was er bloedheet en er is amper schaduw.