Beoordeeld op 24 april 2018 via mobiele applicatie

Op doorreis naar midden italie dit hotel geboekt. Wel wat vergane glorie maar wel alles schoon. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Kamerprijs van € 49,- inclusief een werkelijk uitstekend ontbijt, waar vindt je dat nog. Minpuntje is de gehorigheid op de kamer, van gasten die over de stenen vloer van de gang lopen

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 augustus 2017

Het eten in dit hotel is heel slecht. De kok beledigt zijn gasten met wat hij hen serveert.
Eten is een deel van je vakantie, ik raad dit hotel daarom echt af tenzij je in het stadje Acqui terme gaat eten. Daar zitten verschillende goede restaurants.

De kamers daarentegen zijn groot, schoon en heel stil.

Het hotel heeft mountain bikes in de garage staan dus je kunt met de fiets savonds naar Acqui Terme. Neem wel een lampje mee die je om je bovenarm kunt doen want er zit geen licht op de fietsen.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 september 2016

Vergane glorie van een vroeger erg chic hotel, net onder nieuwe leiding welke nog niet voorbereid was op grote groepen, bv te weinig koffie kopjes, bierglazen, bestek, enz.
Elke ochtend wachten tot er weer koffie was of de bakker was niet geweest.
Het personeel werd ook erg onvriendelijk.

Kamertip: Liefst de voorkant met een klein balkon
  • Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 15 augustus 2016

Het hotel ligt mooi net buiten Acqui Terme. Heerlijk rustig. Je ruikt alleen wel de zwavelbron een stukje verderop. De kamers zijn meer dan voldoende. Ruim, schoon, goede bedden en een mooie badkamer.
Ik kan nou niet zeggen dat de kok echte hoogstandjes afleverde. Het eten deed de Italiaanse keuken geweld aan. Jammer want verder is het geen slecht hotel. Optie in Acqui Terme vindt je veel leuke restaurantjes die wel weten wat Italiaans eten is.
Vermelden waard is nog wel dat er op steenworp afstand een prachtig buiten zwembad ligt dat van 's morgens tot 's avonds open is. Er is daar ook nog een binnen bad maar dat niet van binnen gezien.

Kamertip: Kamers aan de voorzijde met balkon zijn aan te raden. Achterzijde geen uitzicht en lawaaiig
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 augustus 2016 via mobiele applicatie

Klassiek ingericht goed hotel dat iets verouderd is maar goed onderhouden. Bediening vriendelijk en hulpvaardig. Mijn arrangement werd opgewaardeerd en we kregen de suite ipv onze standaard geboekte kamer. Ontbijt zeer uitgebreid en dus niet alleen Italiaanse dolces. Prijs kwaliteit uitstekend!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner