“God in Frankrijk”
Beoordeling van Le Mas

Le Mas
Geclassificeerd als nr. 8 van 24 Restaurants in Zonhoven
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonhoven ligt aan de voet van de Ventoux als je hier in de zon op het terras zit. Eten is prima, prijs/kwaliteit ok.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustige ligging(je waant je in de provence) hele lekkere keuken. Prijs kwaliteit is absoluut oké. Top.

25 maart 2018 beoordeeld

Alhoewel Le Mas de schijn wilt ophouden van een klasse-restaurant was ik die enkele keren daar erg teleurgesteld in de sfeer die er hing. Het was er koud en kil, en dan niet in temperatuur, maar de inkleding en de bediening.
Daar zien ze me niet meer terug.

7 februari 2018 beoordeeld

Met mooi weer hoef je niet ver te reizen om in je in Zuid-Frankrijk te wanen. Super ontspannen chillen op het terras met heerlijk eten en joviale bediening.

16 september 2017 beoordeeld

Met vijf personen zonder reserveren op vrijdag heel lekker gegeten en heel vlot bediend!
Spijtig dat de wijn die we bestelde er niet meer was en ook de rum.
Wel even de ober gevraagd om de koekjes aan te vullen bij de tweede tas koffie en de gevraagde rum zonder ijs te brengen. Het vlees was top!!! De borden waren warm.

Reizigers die Le Mas bekeken, bekeken ook

Zonhoven, Limburg Province

In Le Mas geweest? Deel je ervaringen!