“Gezellig en lekker”

Eetcafe Sjiek
Geclassificeerd als nr. 3 van 24 Restaurants in Zonhoven
Keukens: Belgisch
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt leuke setting en zeer goede kok, je wordt er vriendelijk bediend en er wordt gebruik gemaakt van top producten

Datum van bezoek: oktober 2018

18 september 2018 beoordeeld

Na het fietsen zijn we hier zondag een ijsje komen eten.
Superlekker ijs en zeer origineel gebracht. Ook ons drankje pom-tonic kwam in een zeer mooi glas. Dus op kwaliteit, kwantiteit niets op aan te merken ... maar zo spijtig dat de bediening niet wat vriendelijker was. Het was echt een meisje dat haar job tegen haar goesting deed. Er kon geen lach, geen vriendelijk woord af.
Heel jammer.
Anders hadden ze een topscore gekregen

Datum van bezoek: september 2018
10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons vaste stekje! Keer op keer lekkere suggesties qua eten én drinken! Altijd behulpzaam om gerechtje voor onze dochter te bereiden. Niks is teveel gevraagd en iedereen van personeel is even vriendelijk!

Datum van bezoek: september 2018
27 augustus 2018 beoordeeld

Zeer verassende menu’s,alles super vers.Prijs kwaliteit dik in orde.Goede bediening
wel wat krap om te zitten.

Datum van bezoek: oktober 2017
13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraleer een vergadering op het gemeentehuis aan te vatten zijn we hier met 2 man komen eten. Snelle bediening en op het bestelde gerecht was niets op aan te merken.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Eetcafe Sjiek bekeken, bekeken ook

Houthalen, Limburg Province
Hasselt, Limburg Province

In Eetcafe Sjiek geweest? Deel je ervaringen!