6 november 2017 beoordeeld

We hadden een super leuke tijd in Limburg.
De B en B was super. Gisteren verse appel crumble en deze morgen pannenkoeken en cake voor de kindjes.
Wat waren ze blij!
We sliepen ook fantastisch goed in de bedjes!

• Verbleef: november 2017, reisde met familie
17 september 2017 beoordeeld

we waren er met 3 collega's van het werk om er een personeelsfeest te vieren.
In de vroege morgen terug aangekomen, goed geslapen in de goede bedden en lekker ontbijt gekregen.
Prijs kwaliteit zeker de moeite waard .

• Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangst op een familiaire en enthousiaste manier door de vlotte gastvrouw. Ideale ligging voor een bezoek aan Hasselt of Bokrijk. Geen grote luxe maar zeker niets tekort en alles in een losse sfeer en in een rustige omgeving.

Verbleef: september 2017, reisde met familie
16 juli 2017 beoordeeld

Heel goede ontvangst, prachtige kamer, zeer uitgebreid ontbijt.
Rustige ligging en dus heel goed geslapen.
Ook de tuin met zwembad was tot in de puntjes verzorgd. Deze locatie zou ik onmiddellijk aan vrienden aanbevelen.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
18 oktober 2016 beoordeeld

super goede bedden en propere badkamer, mooie kamers met antiek, uitgebreid ontbijt met zelfgemaakt brood en gebak, gezellig diner op zijn Italiaans met heel de familie. Mooie tuin met zwembad ! een adres om te onthouden !

Kamertip: familiekamer met stapelbed
  • Verbleef: september 2016, reisde met familie