“Leuke Gitte met mooi zwembad en nodige comfort.”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Flyer5521 ...
1 beoordeling
“Leuke Gitte met mooi zwembad en nodige comfort.”
Beoordeeld op 4 november 2018 voor een verblijf in september 2018

Rustige buurt ,goede uitvalsbasis voor het verkennen van de ruime omgeving.
De eigenaars geven goede tips om uitstappen te maken.
Goede restaurants in de nabijheid van de Gitte.
Gitte is proper en beschikt over de nodige comfort voor een vakantie.
Wij zijn hier al 2 maal op vakantie geweest en komen zeker nog eens terug.

Paul en Marie-claire

Datum van verblijf: september 2018
6 nov 2018
Dag paul en Marie-Claire, het deed ons plezier jullie een tweede keer te kunnen ontmoeten. Op naar een derde keer? Dan proberen we eens een ander restaurant uit!
OnAir1978 ...
“Motorvakantie”
Beoordeeld op 4 november 2018 voor een verblijf in juni 2018

Zeer vriendelijk onthaal van de eigenaars Karen en Huw. Voor motorrijders zorgen de eigenaars dat de koelkast al gevuld is bij aankomst, (dit alles is op voorhand besproken bij het boeken van de Gite). We hebben genoten van de rust en de prachtige omgeving. En natuurlijk van het zwembad ! De Gites zijn comfortabel,ruim en netjes met een eigen terras en parking. Er is zeer veel te bezichtigen in de streek, je kan genieten van de lokale markten, mooie wandelingen maken en toeren met de motor door het prachtige landschap. Een absolute aanrader !

Datum van verblijf: juni 2018
6 nov 2018
Het was een leuke verrassing jullie na al die jaren nog eens terug te zien. Ook wij hebben van jullie aanwezigheid genoten!
Jet571988 ...
1 beoordeling
“verhuur zoals het hoort!”
Beoordeeld op 4 november 2018 voor een verblijf in juli 2018

Rustige omgeving, vriendelijke mensen. Verhuurder vlakbij en aanspreekbaar als je ze nodig hebt, anders discreet op de achtergrond. Propere verzorgde huisjes met modern comfort. Verzorgd goed onderhouden zwembad.

Datum van verblijf: juli 2018
Je leeftijdgroep 35-49
4 nov 2018
Bedankt voor de symphatieke feedback, we vonden het ook leuk jullie op bezoek te hebben en onze kennis van de streek met jullie te kunnen delen.
PeggyG418
2 beoordelingen
“Fijne vakantieplek”
Beoordeeld op 28 juli 2018 voor een verblijf in juli 2018

Fijne vakantie gehad reeds voor de tweede maal in le soleil souriant. Huisje in zuid Franse stijl met alles aan eenvoudig comfort wat je nodig hebt voor een weekje Ardèche . Infomap beschikbaar en fijne gastvrouw waar je gerust info kan vragen over uitstapjes in de streek. Bedankt Karin!

Datum van verblijf: juli 2018
28 jul 2018
Dag Peggy en Tom, het was fijn jullie nog eens terug te zien! Groetjes, Karin en Huw
Else D
1 beoordeling
“Leven als God in Frankrijk”
Beoordeeld op 9 september 2017 voor een verblijf in juli 2017

De titel zegt alles: De huisjes zijn gelegen op een rustige, maar heel mooie locatie. Ze zijn niet groot, maar alle comfort is aanwezig en we hebben vooral op het schaduwrijke terras geleefd. Het zwembad in de tuin was zalig voor een ochtend, middag en avondduik. De gastvrouw en gastheer zorgden ervoor dat we ons onmiddellijk thuis voelden. Ze stonden steeds klaar met leukte tips om de streek te verkennen, nooit was iets te veel. Banne is een prachtig dorpje en zo zijn er heel veel in de buurt, waar ook bakker, krant, ... te vinden. De zon was er van 's morgensvroeg tot 's avonds laat om het plaatjes compleet te maken. Wij gaan zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: juli 2017
Stijn C
1 beoordeling
“Mooie streek, fijne accomadatie”
Beoordeeld op 23 juli 2017 voor een verblijf in juli 2017

De omgeving van het huisje is prachtig, gelegen tussen de velden en 10-tallen gezellige, authentieke dorpjes. Huisje is mooi in orde, groot pluspunt is het zwembad en het mooie terras. Karin (gastvrouw) is heel behulpzaam en geeft tips ivm uitstapjes. Wie houdt van een rustige vakantie, weg van het massatoerisme is hier aan het goed adres. Er is ook materiaal voor kleine kinderen aanwezig zoals een babybedje, kinderstoel, klein zwembadje,... Wij (gezin met 2 kleine kinderen) vonden het een supervakantie in een superomgeving!!!

Datum van verblijf: juli 2017
Excursion ...
1 beoordeling
“We gaan zeker terug, want het was er fantastisch!”
Beoordeeld op 5 mei 2017 voor een verblijf in juli 2016

Het domein ligt in een prachtige streek en is zeer mooi en goed onderhouden. De gites zijn uitermate proper en voorzien van alle comfort. De gastheer en gastvrouw zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam en spreken zowel Frans, Engels, Nederlands en Duits. Zij hebben ons ook zeer goed geholpen met het uitstippelen van prachtige uitstappen in de omgeving. Het zwembad is bijzonder leuk en proper. Je kan er een barbecue gebruiken en zalig op het terras eten.
Het is zeker een aanrader, ook met kinderen. We gaan zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2016
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren