“rustgevende, comfortabele prachtige plaats en een ...”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Gîte La Petite Maison ***

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

jokewaelk ...
Tielt, België
1 beoordeling
“rustgevende, comfortabele prachtige plaats en een goede uitvalsbasis om Toulouse , Carcasonne te bezoeken”
Beoordeeld op 27 juli 2016 voor een verblijf in Juli, 2016

Een huis in de natuur met vergezicht op de Pyreneeën. Je geraakt er niet op uitgekeken.
Comfortabel huis met grote schaduwrijke ruimten buiten; Je kan de hele dat buitenleven.
Veel gemakkelijk zittend buitenmeubilair aanwezig.
Een tuin waarin je je kan uitleven. Ik deed dagelijks Taichi.
Betrokken eigenaars die ons alle privacy gaven en er toch waren indien nodig.
De inrichting was ok. Het was ook proper.
Wifi , belangrijk voor ons , werkte goed.
We herinneren ons een mooi verlof.

Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
1 aug 2016
Merci pour vos appréciations, qui nous ont fait très plaisir .
En effet, nous aimons que nos vacanciers profitent au maximum de leur séjour , au calme , dans la nature et se sentent bien chez nous.
Ayant habité nous même " La Petite Maison " , nous savons qu'elle est confortable avec ses deux terrasses face aux Pyrénées.
Le Wifi , la propreté , les fleurs, font partie de nos priorités.
Je vous dis simplement, Vous serez toujours les bienvenus dans notre coin d'Ariège.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren