“Heerlijk culinair gegeten!”
Beoordeling van Iride

Iride
Reserveren met
Iride is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 9 Restaurants in Roddino
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een absolute aanrader met geweldig uitzicht. Verrassend culinair gegeten. We kwamen hier terecht door een advertentie in een toeristenfolder (gevonden in Alba). Hadden niet per se verwachtingen. Tot nu toe het beste restaurant waar we deze week gegeten hebben. Grappig om nu op TripAdvisor te lezen dat we niet de enigen zijn die heel enthousiast zijn...!

22 augustus 2016 beoordeeld

Een 6 gangen verrassingsmenu genomen. Met heerlijke wijn op advies van di mama.
Echt een feestje daar! Qua sfeer, uitzicht vanaf t terras en ....boven alles: het eten. Een echte aanrader.

15 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een vriendin bezochten we deze traditionele agriturismo. Wat als eerste opviel was de uiterst vriendelijk bediening! De service graad ligt hoog ! Maar ook de kok- die nog een praatje aan tafel kwam maken- stond zijn mannetje: heerlijk gegeten, zwarte truffel erbij en het dessert was erg aan te bevelen !! Wij komen zeker nog eens terug.

21 november 2015 beoordeeld

typisch Italiaanse keuken; jonge enthousiaste kok die alle seizoenen in zijn kookkunst mee neemt. verfijnde lichte gerechten, mooi opgemaakt en zeer betaalbare lokale wijnen van uitstekende kwaliteit

2 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch restaurant. De weg er naar toe grenst aan een uitdaging maar je wordt rijkelijk beloond. De eigenaar van ons BenB trouwens ook een absolute aanrader (Il soledellerive) had voor ons gereserveerd en verteld dat we graag truffel wilden proberen. Je bent tenslotte in de buurt van Alba dus... Dat hebben we geweten! Werkelijk eindeloos goed en voor een prijs dat is ongekend. Dus een topper!

Reizigers die Iride bekeken, bekeken ook

Castiglione Falletto, Province of Cuneo

Cerretto Langhe, Province of Cuneo
Monforte d'Alba, Province of Cuneo

In Iride geweest? Deel je ervaringen!