“Feestelijke sfeer”

Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Chayofa
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 februari 2017 beoordeeld

Hoge ruimte aangekleed met oude foto's en tierelantijnen, leuk om te bekijken. De keuken waar gewerkt wordt en het vlees wordt gegrild is mooi om te aanschouwen.
Veel lokale mensen die daar eten, feestelijk en gezellig rumoerig.
Heel goed gegeten voor een prima prijs

4 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle attente bediening. Vers brood en dip sausjes vooraf. Mixed grill met bbq op je tafel met echte kooltjes. Heel veel voor 10 euro. Perfecte creme brulee en espresso. Live saxopfone muziek. Alles overdekt maar niet heet of koud. Dit kan ik aanbevelen. Goedkoop en goed

8 september 2016 beoordeeld

Snelle bediening en lekker eten, mixed grill was wel beetje veel.
De kabbeljouw was erg lekker. Gezellig terras en bij de bar speelde een gezellig muziekje.

16 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in het Regency hotel een avond hier gegeten. Leuk afgelegen plekje, super service, lekker eten & live entertainment.

11 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier meerdere keren geweest tijdens onze vakantie en t was elke keer weer even lekker eten en de live muziek was gezellig

Reizigers die Meson Chayofa bekeken, bekeken ook

In Meson Chayofa geweest? Deel je ervaringen!