Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreamsUS$ 93
TripadvisorUS$ 93
FindHotel
Beoordeeld op 22 september 2020

Datum van verblijf: september 2020
Nadège DEFEVER, Propriétaire van Le Chardon Fleuri, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2020

Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2020

Beoordeeld op 9 mei 2019

Kamertip: chambres d'hôtes, ce n'est pas un hôtel
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: mei 2018
Nadège DEFEVER, Propriétaire van Le Chardon Fleuri, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2020

Beoordeeld op 12 september 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2017
Nadège D, Propriétaire van Le Chardon Fleuri, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2017