“leuk huis”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Patio room with lovely view
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

BLOM J
1 beoordeling
“leuk huis”
Beoordeeld op 1 oktober 2017 voor een verblijf in september 2017

Leuk huisje in een kleine zustig straatje in Coja, prachtig uitzicht vanop het terras op de achterliggende velden en heuvels.
Alle comfort is voorzien doch kleine tip, een docu-map met informatie over wat er in de ruime omgeving te doen/bezichtigen is ontbreekt. Dit was voor ons nu geen probleem gezien wij de streek reeds lang bezoeken.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren