“Gewoon super!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

15 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 42 nuttige stemmen
“Gewoon super!”
Beoordeeld op 22 september 2016 voor een verblijf in september 2014

WIj zijn hier zeker meer dan 10x geweest. Wat gelijk opvalt is de mooie locatie met al zijn fraaie vergezichten, mooie villa's met zwembad en buitenbar. De indeling van het appartement is erg praktisch en van alles voorzien. Ik zei nog tegen Yvonne: "je kan eigenlijk gewoon hier wonen". Als je de besteklade open doet, dan ligt alles 100% netjes gerangschikt, tot de uiterste precisie toe. Dan weet je genoeg, alles is erg netjes en schoon. Wij hebben Tony en Dies als zeer goede en vriendelijke gastheer en gastvrouw ervaren. We hebben het fantastisch gehad en daarnaast heerlijke uitstapje gemaakt. Het groene hart krijgt van ons een 10!
De omgeving is ons zo goed bevallen dat wij er nu ook inmiddels ook wonen.

Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Irene S
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Zeer gastvrij ”
Beoordeeld op 21 september 2016 voor een verblijf in oktober 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Voor de 7e keer de vakantie doorgebracht bij vivenda à Nossa coroa. Elk jaar weer een gevoel van thuiskomen! Zelfs mijn zoon ervaart dit gevoel van thuiskomen. Heerlijk huis, van alle gemakken voorzien. Zwembad is prima en wordt elke morgen vroeg door de eigenaar schoongemaakt. Daarnaast tonen Tony en Dies zich een perfecte gastvrouw en gastheer. Top! Zij zorgen ten alle tijde dat je je als gast zeer welkom voelt. Daarnaast organiseren zij etentjes/uitstapjes waar je als gast bij kunt aansluiten. Alles kan, de keuze ligt bij de gast zelf. Kortom we hebben Portugal en Tony en Dies in ons hart gesloten.

Corrine O
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Fantastische plek om je vakantie te vieren”
Beoordeeld op 21 september 2016 voor een verblijf in juli 2016
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Dit is echt een fantastische plek om je vakantie te vieren. Heerlijke huisjes, waar echt alles aanwezig is. Rustige omgeving. Een prachtig zwembad die elke dag wordt schoongemaakt. Tony en Dies zijn erg gastvrij en helpen je met van alles. Weten leuke en mooie plekken in de omgeving waar je naar toe kan gaan. Kortom een fantastische plek om je vakantie door te brengen.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Reisgroep: Uitgebreide familie
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
Marie P
Tongeren, België
1 beoordeling
“Floppie”
Beoordeeld op 4 april 2016 voor een verblijf in oktober 2015

Toekomen bij deze afgelegen accommodatie doe je via een hobbelige aardeweg.
De kamers waren klein en er was een bepaalde geur waar te nemen. Het zwembad was troebel en dus kon er niet gezwommen worden. De eigenaars zagen we nooit.

Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Antwoord van management
21 sep 2016
Helaas geen gast geweest op onze vivenda.
Niet het mooie zwembad en de mooi ingerichte huisjes gezien.
Maar u bent van harte welkom om te genieten van onze gastvrijheid en de mooie omgeving.
Rob S
Niveau 3 bijdrager
9 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
“Top!”
Beoordeeld op 19 september 2015 voor een verblijf in september 2015
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Voor de 5e keer op Vivenda a nossa coroa! Vriendelijkheid, gastvrijheid ten top! De beide eigenaren zijn zeer toegankelijk en behulpzaam, de huisjes luxe en voorzien van alle gemakken. Overige algemene faciliteiten zijn prima (wifi, zwembad, overige recreatie, catering). In de omgeving is voldoende te doen en/of te zien (strand op ong. een uurtje rijden, bergen idem, kanoen, "platte kip" in Tabua, steden als Coimbra, Aveiro, Viseu, Porto, evt. Lissabon). Dorpje Coja op 5 minuten rijden, Arganil is iets groter en verder, ong. 15 minuten rijden, ruim voldoende mogelijkheden voor de dagelijkse boodschappen. Restaurantjes in de nabije omgeving! Absolute aanrader, top!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren