“Prachtige vakantie bij supervriendelijke eigenaars”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Prachtige vakantie bij supervriendelijke eigenaars”
Beoordeeld op 28 juli 2017 voor een verblijf in juli 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wij beleefden een heerlijke tijd in deze B&B. Een kamer met alles erop en eraan, grote badkamer, een prachtig zwembad. Elke morgen een lekker gevarieerd ontbijt. Zicht op de bergen en op de oceaan. Leonardo gaf ons een deskundige uitleg over de bezienswaardigheden van Lanzarote evenals de leuke restaurantjes. Voor herhaling vatbaar!!! Dankjulliewel Nadia en Leonardo, wij hebben enorm genoten.

Datum van verblijf: juli 2017
Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
2 sep 2017
Hartelijk dank Lucia & Jos. Wij vonden het supergezellig. Hopelijk tot een volgende keer.
Hélène R
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
Beoordeeld op 2 september 2017 voor een verblijf in augustus 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Datum van verblijf: augustus 2017
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
3 sep 2017
Bedankt Hélène en Luc en hopelijk tot een volgende keer voor een lang verblijf, zodat jullie kunnen genieten van onze winterzon.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren