“Prima eten met sympthieke bediening.”
Beoordeling van Restaurante Don Pepe

Restaurante Don Pepe
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Parque Holandes
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
20 februari 2018 beoordeeld

Bij aankomst op het eiland en verblijf op 10 minuten lopen van dit restaurant, hebben wij hier 's avonds gegeten. Eten ws meer dan goed. Enorm stukken vlees dei prima bereid waren.

Datum van bezoek: februari 2018

30 mei 2017 beoordeeld

Als je voor het eerst in een Mexecaans restaurant eet dan is fajitta een must natuurlijk. Mijn partner gewoon en ik wat pittiger. En het was flink pittig, daar moet je wel enige ervaring mee hebben anders raad ik het af. Voortreffelijk met knoflookgarnalen vooraf, ik kan het iedereen aanraden.

Datum van bezoek: mei 2017
7 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen savonds laat met zijn tweeen langs en hebben een entrecote besteld. Ik denk dat deze wel 500- 600gram was dus dessert overgeslagen buiten seizoen dus was wel rustig

Datum van bezoek: februari 2017
30 oktober 2016 beoordeeld

Je komt hier binnen in een zalig restaurant. Je wordt er ontvangen als of je familie bent. Zeer lekkere keuken maar vergeet niet eerst te vragen hoe groot de porties zijn. Leuke mensen.

Datum van bezoek: oktober 2016
29 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas gegeten, uitzicht over zwembad en de oceaan. Vriendelijke attente bedieningen op zondag zat het vol met locals dussssssss

Datum van bezoek: mei 2016
RestauranteDonPepe, Director de Relaciones con Clientes van Restaurante Don Pepe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2016

Muchas gracias por dedicarnos un poquito de su tiempo en opinar sobre nuestro Restaurante.

Reizigers die Restaurante Don Pepe bekeken, bekeken ook

In Restaurante Don Pepe geweest? Deel je ervaringen!