“Ok ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Ibis Paris La Defense Centre
Beoordeeld als nr. 14 van 41 hotels in La Defense
24 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer zoals je bij ibis verwacht.
Koffie niet OK.
Het was zeer warm op kamer. Airco werkte niet.
Het stoorde mij dat je raam niet kan openzetten.
Amateurs aan de receptie. Geven verkeerde kamersleutel mee, foute papieren ter betaling, ... .

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
h0771sb, Responsable réception van Ibis Paris La Defense Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2017

Dear,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Paris La Défense Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,

Charles VALENTIN
Responsable en charge de l'expérience client

Schrijf een beoordeling

10 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt dichtbij de plaats waar ik moet zijn. Het is moeilijk te vinden met auto of taxi. Binnen is de service goed en de kamer is erg netjes. Ibis is goed om te slapen en heeft verder geen poespas.

Verbleef: Mei, 2017, reisde voor zaken
23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Pluspunten:
-Propere kamers
-Dichtbij de metro
-Lekker ontbijt

Mindere punten:
-Geen kluis en geen mini-bar/koelkast op de kamer
-Mieren bij het ontbijt (op verschillende plaatsen en verschillende dagen dus geen toevalstreffer)
-Het hotel focust zich op groepen dus is het soms heel druk bij het ontbijt

Verbleef: April, 2017, reisde met familie
29 september 2016 beoordeeld

Perfect hotel voor een (blits-)bezoek aan Parijs.
Gelegen net op de buitenrand - vlakbij de metro.
Je staat overal op enkele minuten tijd als je de metro neemt.
Kamers oké - volgens de Ibis standaard.

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
28 september 2016 beoordeeld

Het hotel is verzorgd, personeel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn net en relatief goed geïsoleerd. Zoals in de meeste hotels van de Ibis-keten, zijn de bedde van een uitstekende kwaliteit.
Het aangeboden ontbijt was uitgebreid en gevarieerd. De appels die aangeboden worden bij het verlaten van de ontbijtzaal zijn een mooi extraatje.
Enkel minpunt is de zeer dure parking, ik dacht om en bij de 42€ voor anderhalve dag. Deze parking is bovendien niet gemakkelijk te vinden.

Verbleef: April, 2016
12 september 2016 beoordeeld

Onze keuze viel op dit hotel vanwege de locatie: 10 tot 15 minuten lopen van waar we moesten zijn - prima!

Het hotel & de kamers zijn typisch Ibis: niet te groot, niet te luxe - maar dan ook met een nette prijs. Het interieur is afgestemd op de iets beperkte ruimte. Het bed & het beddegoed was perfect, ik heb uitstekend geslapen.

Op deze warme dagen was de beschikbaarheid van de goed werkende air conditioning erg prettig.

De ontbijt ruimte was goed & ruim opgezet & het aangeboden ontbijt was goede kwaliteit & vers. (Niet iedereen in onze groep had begrepen dat de eitjes nog even door de gebruiker naar wens gekookt moesten worden: dit leidde tot een onbedoeld vrolijk begin van de ochtend - maar gelukkig geen problemen).

Alles bij elkaar een goed verblijf - ik zou hier nog eens terug kunnen komen!

• Verbleef: September, 2016, reisde voor zaken
26 mei 2016 beoordeeld

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in La Defense bekeken
Fraser Suites Harmonie Paris La Defense
op 1.4 km afstand
Best Western Rives de Paris La Defense
Prijzen weergeven

In Ibis Paris La Defense Centre geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ibis Paris La Defense Centre

Adres: 4 Boulevard de Neuilly | Paris La Defense Cedex, 92400, La Defense, Frankrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Frankrijk > Ile-de-France > Hauts-de-Seine > La Defense
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 14 van 41 hotels in La Defense
Prijsklasse: € 64 - € 179 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Ibis Paris La Defense Centre 3*
Aantal kamers: 286
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, ACCOR, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Ibis Paris La Defense Centre met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Ibis Paris La Defense Centre Hotel Paris
Accor Paris La Defense Centre

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?