Ibis Paris La Defense Centre
Renaissance Hotels
  • Roomservice
  • Restaurant
Best Western Rives de Paris La Defense(Courbevoie)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Bar/lounge
  • Restaurant
Ibis Paris Defense Courbevoie(Courbevoie)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Priceline
  • Restaurant
Hilton Paris La Defense(La Defense)
Priceline
10 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt dichtbij de plaats waar ik moet zijn. Het is moeilijk te vinden met auto of taxi. Binnen is de service goed en de kamer is erg netjes. Ibis is goed om te slapen en heeft verder geen poespas.

Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Pluspunten:
-Propere kamers
-Dichtbij de metro
-Lekker ontbijt

Mindere punten:
-Geen kluis en geen mini-bar/koelkast op de kamer
-Mieren bij het ontbijt (op verschillende plaatsen en verschillende dagen dus geen toevalstreffer)
-Het hotel focust zich op groepen dus is het soms heel druk bij het ontbijt

Verbleef: april 2017, reisde met familie
29 september 2016 beoordeeld

Perfect hotel voor een (blits-)bezoek aan Parijs.
Gelegen net op de buitenrand - vlakbij de metro.
Je staat overal op enkele minuten tijd als je de metro neemt.
Kamers oké - volgens de Ibis standaard.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
28 september 2016 beoordeeld

Het hotel is verzorgd, personeel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn net en relatief goed geïsoleerd. Zoals in de meeste hotels van de Ibis-keten, zijn de bedde van een uitstekende kwaliteit.
Het aangeboden ontbijt was uitgebreid en gevarieerd. De appels die aangeboden worden bij het verlaten van de ontbijtzaal zijn een mooi extraatje.
Enkel minpunt is de zeer dure parking, ik dacht om en bij de 42€ voor anderhalve dag. Deze parking is bovendien niet gemakkelijk te vinden.

Verbleef: april 2016
12 september 2016 beoordeeld

Onze keuze viel op dit hotel vanwege de locatie: 10 tot 15 minuten lopen van waar we moesten zijn - prima!

Het hotel & de kamers zijn typisch Ibis: niet te groot, niet te luxe - maar dan ook met een nette prijs. Het interieur is afgestemd op de iets beperkte ruimte. Het bed & het beddegoed was perfect, ik heb uitstekend geslapen.

Op deze warme dagen was de beschikbaarheid van de goed werkende air conditioning erg prettig.

De ontbijt ruimte was goed & ruim opgezet & het aangeboden ontbijt was goede kwaliteit & vers. (Niet iedereen in onze groep had begrepen dat de eitjes nog even door de gebruiker naar wens gekookt moesten worden: dit leidde tot een onbedoeld vrolijk begin van de ochtend - maar gelukkig geen problemen).

Alles bij elkaar een goed verblijf - ik zou hier nog eens terug kunnen komen!

• Verbleef: september 2016, reisde voor zaken