Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 201 per nacht.

Residhome Courbevoie la Défense(Courbevoie)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Ibis Paris Defense Courbevoie(Courbevoie)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hôtel Vivaldi(Puteaux)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 146 per nacht.

L'Amandier(Nanterre)
  • Gratis parkeren
Gratis annuleren tot 27/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Trip.com
  • Roomservice
Priceline
  • Restaurant
Hilton Paris La Defense(La Defense)
Priceline
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 208 per nacht.

19 juni 2015 beoordeeld

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
20 mei 2015 beoordeeld

Het hotel ligt op 50 meter afstand van de metro en binnen 10 min ben je in de stad. Wij waren met 3 personen op 1 kamer, maar dan heb je wel heel erg weinig ruimte. De ramen kunnen niet open en de ventilatie deed het niet optimaal. We lagen dus te zweten in bed en te happen naar frisse lucht! Verder aardig personeel en het ontbijt was prima, wel rommelig. Parkeren bij het hotel, wel 25 euro per dag!! Volgende keer gaan we naar de buren( Novotel).

Kamertip: Uitzicht over de Seine( voorkant), verder zijn alle kamers even groot.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met familie
10 mei 2015 beoordeeld

Een goede en betaalbare locatie voor een bezoekje aan Parijs. Auto parkeren geen probleem. Metro binnen loop afstand, nette kamers, ontbijtbuffet .correct personeel.
Kind kan bij de volwassenen op de kamer.

• Verbleef: mei 2015, reisde met familie
21 april 2015 beoordeeld