Beoordeeld op 5 maart 2016

Het is een super mooi hotel en de mensen zijn er erorm vriendelijk. Mooie omgeving authentieke stijlen. En er is een grote diversiteit aan kamers. Rustig gelegen wat verder van het restaurant. Kortom een echte aanrader voor mensen die rust zoeken in een super mooie omgeving

Groet Jurgen

Datum van verblijf: april 2015
Dewi A, Front Office Manager van The Royal Pita Maha, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2016

Dear Mr. Juergen

Warmest greeting from The Royal Pita Maha resort Ubud, Bali - Royal Luxury

Thank you for taking the time to share your experience while staying at our resort.
It's wonderful to hear how much you have enjoyed our facility and services. We look forward to your return in 2017

Best regards
Dewi
Front Office and Customer Service Manager

Beoordeeld op 12 juli 2015 via mobiele applicatie

Boven op de berg kijk je uit over een prachtige vallei, net een sprookje. Dit had ik nog nooit gezien!! De villa-kamers met eigen zwembad zijn super mooi. Beneden aan de rivier kan je ook rustig zwemmen en zie je de bootjes van de rafting langskomen. Het hotel is echt een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 31 mei 2015

Woorden schieten tekort om dit resort te beschrijven! We zijn net weer thuisgekomen, en eigenlijk wil ik zo snel mogelijk weer terug naar deze ongelooflijke mooie plek! Prachtige villa's met prive zwembad en fantastisch uitzicht. Heel mooi onderhouden complex, waar rust en sereniteit heerst, een geweldige service wordt gegeven en dat op een korte afstand van de drukte en gezelligheid van Ubud. En als je op je ligbedje aan je zwembadje ligt en denkt dat het niet beter kan, krijg je in de spa de lekkerste massage ooit! Een aanrader is om te ontbijten bij Ayung organic restaurant, wat aan de rivier ligt. Wij hebben dit twee dagen gedaan, en waren de enige hier. Ook leuk om even door de moestuin te lopen. De mannen die hier werken, vertellen je graag alles over wat er groeit. De dag van vertrek, vertrok ons vliegtuig pas laat en een late-checkout was niet mogelijk omdat ons huis was gereserveerd. Maar we kregen van Dewi een voucher voor de spa lounge, waar we heerlijk hebben kunnen relaxen en douchen, voordat we helaas weer naar huis moesten. Super!

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 4 september 2013

Dit is eigenlijk de top in hotelaccomodatie dat men kan ervaren. Kamervilla met zicht op de canyon en het oerwoud in de grootst mogelijke stilte en luxe . Ongelofelijk. Wat een ziel en stijl ! Een smaragdgroen privé zwembad aan je terras met een prachtig zicht . Een waar paradijs. . . voor eewig in mijn geheugen gegrift en hopelijk kan ik nog eens terug gaan.

Kamertip: Kamer 001 met frontaal zicht op canyon en oerwoud
Datum van verblijf: november 2012
Beoordeeld op 26 augustus 2012

Dit is Bali op z'n mooist.
We verbleven hier tijdens onze Honeymoon.
Ze hadden onze kamer geupgrade naar The royal house. Ongeloofelijk..
Die is iets wat we niet kunnen beschrijven of tonen met foto's.
Prachtig zicht, zeer nette kamers, goed onderhouden prive zwembad...
Kortom echt de moeite waard!!

Enige minpunt: redelijk ver van de stad.

Kamertip: Vraag een upgrade naar The Royal House!
Datum van verblijf: juni 2012