“Een mooie en praktische vakantiewoning in een ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

AiDhondt
1 beoordeling
“Een mooie en praktische vakantiewoning in een idyllische, rustgevende omgeving...”
Beoordeeld op 29 augustus 2020 voor een verblijf in augustus 2020

Met onze grote groep volwassenen en kinderen hebben we intens genoten van onze vakantie.

Het zicht was adembenemend en je kon er niet op uitgekeken geraken.
Vanop de twee eetplaatsen kon je er ten volle van genieten, een waar vakantiegevoel.
Om af en toe nog meer vakantie te ervaren, hebben we ook gebruik gemaakt van de kookservice van de gastvrouw. Dat het gesmaakt heeft!
In het zwembad hebben we veel waterpret gehad en ook hier was het zicht opnieuw een grote troef. Een toilet dichtbij had wel handiger geweest.
Het grote, mooie huis gaf ons voldoende mogelijkheden om elk gezin van een apart slaapvertrek en dus wat privé te voorzien.
De keuken was uitgerust met alle nodige spullen om te koken voor een grote groep.
Er zijn veel lekkere cocktails in klaargemaakt om te klinken op onze vakantie.

Kortom, een top vakantie!

Een welgemeende dank u voor de gastvrouw en gastheer.

De bende.

Datum van verblijf: augustus 2020
Wander188 ...
1 beoordeling
“Mooi uitgeruste vakantiewoning met een prachtig uitzicht!”
Beoordeeld op 19 augustus 2020 voor een verblijf in juli 2020

In juli hebben we genoten van een deugddoende rustvakantie in Le Maine Menot met 8 volwassenen en 5 kinderen. We hadden meer dan genoeg plaats en er was voor elk wat wils! Mooi groot zwembad met prachtig uitzicht, een game room voor de kids met poolbiljart, tafelvoetbal, ping pong, een zeer goed uitgeruste keuken en meer dan genoeg koelkasten om drank koel te houden. Er was geen airco aanwezig in het huis, maar als je de goede raad van Frans opvolgt, heb je deze niet nodig en blijft het huis heel de vakantie koel. Door Covid-19 waren we niet zo scheutig om op restaurant te gaan en hebben we een aantal keren gebruik gemaakt dat Suse een volledige maaltijd kwam klaarmaken voor ons in het huis. Alles was tot in de puntjes verzorgd, het was super lekker en veel te veel... Ook het ontbijt dat we op zondag hadden gevraagd, was super verzorgd! Kortom, een vakantie voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: juli 2020
20 aug 2020
Dank voor mooie review. Plezier om jullie te hebben. Hopelijk tot een volgende keer. F&S
Nadia K
Evergem, België
2 beoordelingen
“Zalig familie vriendelijk groot en gezellig huis met heel mooi zicht op het heuvelend landschap.”
Beoordeeld op 2 oktober 2019 voor een verblijf in juni 2019

Dit huis heeft het allemaal. Zalig zicht op de mooie heuvels en de omgeving vanaf een schitterend groot en gezellig terras. Daar we prima weer hadden hebben we hiervan enorm genoten. Lunch en avondeten (onder de sterren) waren zalige familie momenten. Het zwembad is perfect onderhouden met veel goede ligstoelen en kussens en een aparte douche, en sauna allemaal voorzien rond het zwembad. Dit alles omringd door een zeer mooie en rustgevende tuin. Keuken is prima uitgerust er ontbrak ons niets, veel spullen zelf dubbel. Mooie kamers en bedden met uitstekende matrassen. Genoeg en goed uitgeruste badkamers en wc's belangrijk voor een groep van 16. De omgeving is erg mooi en de streek is nog niet te toeristisch. Lekker eten voor een goede prijs/ kwaliteit. Verder leuke uitstappen mogelijk naar oa Cognac en Angouleme. Last but not least we hebben ook 2 avonden gebruik gemaakt van de uitstekende kookkunsten van de gastvrouw die zicht vertaalden in een heerlijk menu dat door haar met veel liefde werd bereid en tot in de puntjes verzorgd was. Niet twijfelen top adres!

Datum van verblijf: juni 2019
Alphons T
Maastricht
1 beoordeling
“Het vacantiehuis heeft een mooie ligging,schitterend uitzicht,prima inrichting en faciliteiten.”
Beoordeeld op 22 januari 2019 voor een verblijf in juli 2018

De ligging van Le Maine Menot is schitterend. Goed ingerichte slaapkamers, ruime zitkamer, een goed ingerichte keuken en speelkamer met TV en vele spel faciliteiten.
Buiten een groot terras met mooi uitzicht en een overdekt terras mer barbeque.
Het huis is een goed uitgangspunt voor excursies. leuke plaatsen

Datum van verblijf: juli 2018
Bedankt!
jensbF869 ...
Hofstade, België
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fantastisch”
Beoordeeld op 10 juli 2018 voor een verblijf in juli 2018

Juni 2018, de timing van de vakantie van onze zaalvoetbalploeg. Met een grote groep van 23 personen waaronder 9 koppels was het niet eenvoudig om een geschikte locatie te vinden. Le Maine Menot voldeed aan al onze verwachtingen. Voldoende slaapplaatsen en privacy voor iedereen, voldoende badkamers en vooral een prachtige tuin met bijhorend uitzicht.

Een erg ruime accommodatie met een mooi zwembad zijn de sterkste troeven van deze locatie. De speelkamer met bijhorende pingpongtafel en pool zijn een mooie extra. Er zijn bovendien ook voldoende plaatsen om buiten gezellig samen te eten, aperitieven, …

De eigenaars Frans en Sue staan steeds klaar wanneer er kan geholpen worden met activiteiten of bij problemen. Het restaurant Le Moulin is een goede combinatie samen met een kayak tocht, ook daar heeft Frans met plezier voor de reservatie gezorgd.

Een absolute aanrader zijn de kookkunsten van Sue. Wij hebben hier twee keer van gebruik gemaakt en het was een echte aanrader, waarvoor dank ‘tante’ Sue!

Kortom, een geslaagde vakantie in een rustig gelegen en ruime locatie. Zeker voor herhaling vatbaar!

#MissionMaineMenot

Zvc Fifty 50

Datum van verblijf: juli 2018
7 aug 2019
Hartelijk dank. We hebben ook genoten van jullie aanwezigheid.
benjaminv ...
Amsterdam, Nederland
1 beoordeling
“Het was in één woord fantastisch”
Beoordeeld op 7 januari 2018 voor een verblijf in oktober 2017

In het kader van het 50 jarige huwelijk van mijn ouders hebben we met onze hele familie een week op het landgoed Le Maine Menot doorgebracht.
Door de relatief hoge ligging op een heuvel is het uitzicht op de omgeving alleen al een beleving.
Het huis is groot maar heeft toch een intieme sfeer. Je gelooft je oren en ogen niet als de eigenaar Frans je vertelt dat hij het huis min of meer van de grond heeft opgebouwd.
Het is zeer geschikt voor grote groepen, wij waren met 15 man, omdat er genoeg privacy is voor iedereen. (Met 15 man waren er zelfs nog steeds slaapruimtes over).
Als je bij aankomst geen tijd hebt om te koken, maakt Suse een heerlijk gerecht voor je en doet zelfs boodschappen zodat er tijd is om even te 'landen' na een vlucht of lange autorit.
De sterrenhemel is een van meest indrukwekkende die ik gezien heb bij het ontbreken van strooilicht.
De natuur is adembenemend, en je kan er prachtige wandelingen maken in de omgeving.
Mocht er iets zijn, is een belletje genoeg om Frans te laten komen om het op te lossen. Kortom, no stress.
Mijn ouders hebben bij het zwembad na 50 jaar opnieuw de huwelijks belofte aan elkaar gedaan en daarna een heerlijke duik genomen. Het was onvergetelijk.

Datum van verblijf: oktober 2017
7 aug 2019
Dank je Benjamin, het was een geslaagde week, ook voor ons!
Nora en J ...
“Een fantastische week!!”
Beoordeeld op 1 november 2017 voor een verblijf in juni 2017

In juni 2017 waren wij, ter ere van de 90-e verjaardag van onze moeder, een week met oma, kinderen en kleinkinderen op Le Maine Menot. Wat hebben we allemaal genoten van dit heerlijke familiehuis op deze unieke plek. Het huis is van alle gemakken voorzien maar ook heel gezellig en sfeervol ingericht. De vele terrassen rondom het huis en het adembenemende uitzicht maken het plaatje compleet. De kinderen hebben genoten van het zwembad en de pingpongtafel. Ook zijn er aardig wat balletjes op het jeu de boules veld gespeeld. De omgeving is werkelijk de moeite waard. Dit is een prachtig idyllisch stukje Frankrijk met z’n glooiende heuvels en zoveel kleuren groen. De golfers onder ons konden hun hart ophalen op één van de mooie golfbanen niet ver uit de buurt maar ook de marktjes en Brocantes waren goed te vinden. Dank voor alles aan het vriendelijke gastechtpaar! En de welkomstmaaltijd die zij voor ons op de dag van aankomst hadden bereikt was heerlijk! Zodra we weer iets groots te vieren hebben komen we zeker terug!
Fam. Olivier

Datum van verblijf: juni 2017
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.